Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakelin mies. Sapettaa.

Vierailija
21.06.2013 |

Olen varmasti pikkumainen ja muuta sellaista, mutta nyt vain kärähti kiinni. Meillä oli miehen kanssa diili. Mies hoitaa juomat ja minä ruoan. Mies kävi alkossa, kuten sovittiin ja minä ruokakaupassa. Kappas kummaa niin eipä sieltä tuonutkaan mulle niitä muutamaa siideriä mitä pyysin. Tänään selvisi tuo tilanne. Niin sapetti, että ilmoitin miehelle, että hän ei ainakaan kotona syö.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sille sialle, ulkoruokintaan vain. 

Ei kun oikeasti, mistä näitä miehiä oikein sikiää? Ne kuvittelevat, että naiselle maistuu samat liemet kuin heillekin, ellei ole kädestä pitäen neuvomassa, että tuo näitä. Kannattaa ehdottomasti sopia seuraavalla kerralla, mitä mies tuo. Kirjoita puutelista. Sitten kun tulee kaupasta, tarkista, että on myös tuonut, mitä pyysit, jotta ehtii käydä tarvittaessa uudemman lenkin alkossa. 

Naisille tuntuu olevan ihan itsestään selvää, että he huolehtivat miehen makumieltymyksen mukaiset ateriat ilman paapomista. 

Vierailija
2/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin justiinsa.

Minun mies meni kauppalappu kourassa ostoksille, ja laitoin tekstarin perään, että tuo pari lootaa nenäliinoja, niitä "silkkipapereita". No arvaa toiko? Mihis piruun minä nyt niistän, vessapaperiinko...?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 17:53"]

Ihan oikein sille sialle, ulkoruokintaan vain. 

Ei kun oikeasti, mistä näitä miehiä oikein sikiää? Ne kuvittelevat, että naiselle maistuu samat liemet kuin heillekin, ellei ole kädestä pitäen neuvomassa, että tuo näitä. Kannattaa ehdottomasti sopia seuraavalla kerralla, mitä mies tuo. Kirjoita puutelista. Sitten kun tulee kaupasta, tarkista, että on myös tuonut, mitä pyysit, jotta ehtii käydä tarvittaessa uudemman lenkin alkossa. 

Naisille tuntuu olevan ihan itsestään selvää, että he huolehtivat miehen makumieltymyksen mukaiset ateriat ilman paapomista. 

[/quote]

Ihan selkeästi oli sovittu mitä tuo mulle. Mies tykkää ja juo olutta. Minä siideristä valikoiden. Mies osti siis vain omat juotavansa. Mies on kaikkiruokainen ja syö mitä eteen tulee. Kyselin kyllä häneltä ennen kauppaan menoani, että onko toiveita. Ja sovittiin me mitä tuo. Toteutus ei vaan toiminut.

Näillä mennään jonkin aikaa. Eli minä hoidan omat juomani ja ruokani. Mies omansa. Ei ole mun ongelma jos on nälkä. Onhan hällä juotavaa se 4 pulloa olutta.

ap

Vierailija
4/9 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tuokin vielä, että olit antanut selkeät toimintaohjeet miehellesi, ja hän suvaitsee ohittaa ne tuosta vain. Mitä vielä tarvitaan? Pitäisikö sinun mennä mukaan tarkistamaan, että mies ihan varmasti tuo sinulle pari siideripulloa, vai mikä siihen mieheen tehoaisi? Olisin halunnut olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa, miten miehesi selitti tämän sinulle ja ennen kaikkea itselleen. (Hups, pääsi unohtumaan isosta muistilapusta ja monista varmistuksistasi huolimatta. Onneksi kuitenkin muistin omat juomat ja ihan ilman muistilappua.)

Ehkä hän muistaa vähän aikaa, kun nyt olet nostanut metelin. Periaatteessa en kannata kostotoimenpiteitä, mutta joskus kun mikään ei enää auta, tulee turvauduttua äärimmäisiin keinoihin.

Teidän pitää kuitenkin vielä puhua tämä asia selväksi miehen kanssa. Eihän teidän elämänne voi jatkua niin, että sinä huolehdit miehen tarpeista, mutta hän ei vaivaudu tekemään omaa osuuttaan sopimuksesta huolimatta. Samoin, jos sinä jatkat kostolinjalla, yhteiselostanne ei tule kovinkaan pitkäikäistä. Siksi suosittelen asioiden puhumista halki, poikki ja pinoon. 

Vierailija
5/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyysit näitä kotimaisia kiljusiidereitä, ymmärrän miestäsi varsin hyvin. Jos taas pyysit aitoja siidereitä, mies teki virheen. 

Vierailija
6/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi alkoholisti? 4 olutta juhannukseksi??

Vierailija
7/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niistän aina vessapaperiin ...

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 18:03"]

No niin justiinsa.

Minun mies meni kauppalappu kourassa ostoksille, ja laitoin tekstarin perään, että tuo pari lootaa nenäliinoja, niitä "silkkipapereita". No arvaa toiko? Mihis piruun minä nyt niistän, vessapaperiinko...?!?

[/quote]

Vierailija
8/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa AP olla kohta entinen nainen. Itse en ainakaan sulattaisi tuollaista kostomieltä ja nalkutusta. Ero sinulla ja miehelläsi on se että mies unohti tuoda siiderit kun sinä taas vedit herneen nenään niin syvälle että tahallaan olet antamatta ruokaa. Tahallinen teko on aina pahempi kuin vahinko.

Vierailija
9/9 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan noita sidukoita Siwasta ja kioskilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme