Lempivärinne?
Tuntuu kovin hassulta kun ikää on mittarissa 30 vuotta ja lempiväri on pinkki... Mistä väreistä te tykkäätte ja mitä ette voi sietää? Mä en tykkää tummanliilasta yhtään, yök!
Kommentit (19)
Mulla ei tiettyä lempparia oo, pidän tosi monista väeristä, mutta ikuisia inhokkeja on: harmaa, kuusenvihreä, sinapinkeltainen, kirkkaan punainen ja violetti sekä tietyn sävyinen oranssi.
Pidän kaikista väreistä mutta ehdottomia ykkösiä on sininen ja turkoosi! :)
Mun lempivärejä on tummanpunainen, violetti, turkoosi, kirkas oranssi ja kirkas vihreä. Sellaista väriä ei taida ollakaan, mikä inhottaisi.
turkoosi ykkönen, sitten keltainen, pinkki, sininen
Tykkään vihreän eri sävyistä (paitsi limestä), ruskeasta ja oranssista.
Inhokkeja on pastellivärit.
Vihreän eri sävyt. Tietyt violetin sävyt.
Sinisiä vaatteita en koskaan osta, vaikka muuten en sinistä inhoakaan.
Ikää 43v mulla. Vaatteissa lempiväri valkoinen, pinkki, fuksia ja violetti. Sisustuksessa taas valkoinen, harmaa, turkoosi ja maitokahvi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 17:23"]
Mä en tykkää tummanliilasta yhtään, yök!
[/quote]Joitain vuosia sitten joku muija, mikä lie mielenterveyskuntoutuja tms tuli aivan yllättäen sanomaan minulle ettei pidä paitani väristä, se oli tummanliila, violetti. Oma lempivärini.
Kirkas sininen, turkoosi ja aprikoosi, myös vaaleanvihreä ja minttu. Pinkkiä olen aina inhonnut, ihan pikkutytöstä alkaen. Huoneeni seinien väri niin kotona kuin mökilläkin oli vaaleankirkas sininen.
Mä olen alkanut tykkäämään pinkistä ja fuksianpunaisesta ja vaaleanpunainenkin on ihan kiva. Ennen en tykännyt noista väreistä, joskus inhosinkin. Myös violetti ja tummanpunainen on kivoja värejä. Aikaisemmin tykkäsin sinisestä, enää en erityisemmin.
Rakastan vihreää. Se on lempivärini ollut jo vuosikaudet (ikää 26v) <3 Rakastan muitakin värejä, mutta ehdoton suosikki on vihreä. Koruissakin rakastan vihreitä kiviä ja minulla on vihreät silmät :)
Lempiväri: musta.
Inhokit: pastellit, erityisesti persikka ja minttu. Myös violetti ja pinkki aiheuttavat puistatuksia.
Lemppareita monet vihreän sävyt esim. tummanvihreä, mintunvihreä, kirkas vaaleanvihreä, jadenvihreä, sitten pinkki, vaaleanpunainen, turkoosi, yötaivaan sininen, vaaleankeltainen, valkoinen, musta jne. jne. jne. Tykkään tosi paljon väreistä!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 18:31"]
Lemppareita monet vihreän sävyt esim. tummanvihreä, mintunvihreä, kirkas vaaleanvihreä, jadenvihreä, sitten pinkki, vaaleanpunainen, turkoosi, yötaivaan sininen, vaaleankeltainen, valkoinen, musta jne. jne. jne. Tykkään tosi paljon väreistä!
[/quote]
Ai niin burgundin punainen unohtui!
Ja inhokkeja minulla tumman violetti, sinapin keltainen, perus paloauton punainen ja oranssi
t. 15,16
Musta on lempiväri. Kaikki kirkkaat värit kuten keltainen, pinkki tms. ovat inhokkeja.
Mun lemppareita on ollut varmaan iät ja ajat valkoinen ja tummansininen. Noiden lisäksi tykkään tällä hetkellä tosi paljon smaragdinvihreästä.
lempivärejäni ovat satunnaisesti lueteltuna turkoosi (muutenki sinisävyt), violetti, pinkki, valkoinen, veren punainen ja musta. Myös oranssia tietyssä mielentilassa tullut ihailtua...
Musta ja fuksianpunainen.