Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, enkä voi olla juomatta juhannuksena. :(

Vierailija
21.06.2013 |

Ihan hirveästi tekee mieli juoda, enkä voi sille mitään. Tässä mun top 3 drinksut, joita tykään nautiskella.

1. Water l'a juhannuz. Laitetaan viinilasiin kylmää vettä ja jäitä ja nautitaan pikkusormi pystyssä.

2. Wine of herukka. Sekoitetaan hyvässä suhteessa mustaherukkatiivistettä, vettä ja jäitä. Koristeeksi pieni sateenvarjo ja nautiskellaan pikkusormi pystyssä.

3. Finnish coffee. Iittalan mukiin rehellistä suomalaista kahvia, tarjoillaan joko mustana, tai halutessasi sokerilla ja maidolla. Muista pikkusormi!

Toivottavasti muut raskaana olevat voivat olla juomatta. :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokeile keltaista jaffaa ja piimää sekaisin ,tosi raikasta.

Vierailija
22/25 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novelle Kuplajuoma maistuu ihan karpalolonkerolta. Sitä mä litkin raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 19:56"]

En halua koskaan lapsia, koska en kestä niin pitkää aikaa selvinpäin. Jos imettää, nin meneekö se yli vuoteen? Hyi.

[/quote]

Sä et tiedä kun et ole ollut raskaana. On itseasiassa yllättävän helppoa olla selvinpäin raskaana vaikka muuten maistuisikin alko. Sitäpaitsi imettäessä voi juoda viinilasin ruoan kanssa.

Vierailija
24/25 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join monta lasia kossuvissyä ilman kossua. Aamulla oli tosi paha olo ja vedin omenamehua blandiksen kanssa. Nyt alkaa olla jo ihan ok olo. En minäkään pysty olemaan juomatta.

Vierailija
25/25 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 19:56"]

En halua koskaan lapsia, koska en kestä niin pitkää aikaa selvinpäin. Jos imettää, nin meneekö se yli vuoteen? Hyi.

[/quote]

Sä et tiedä kun et ole ollut raskaana. On itseasiassa yllättävän helppoa olla selvinpäin raskaana vaikka muuten maistuisikin alko. Sitäpaitsi imettäessä voi juoda viinilasin ruoan kanssa.

[/quote]

Entäs ilman ruokaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan