Miten Belgian terveysministeri voi näyttää tuolta?
Maggie De Block siis, on vieläpä lääkäri ammatiltaan.
Kommentit (35)
Eikö nää kuvaa vinkuvat osaa Googlea käyttää?
Miten ihminen viitsii mankua, siinä ajassa tempasee kuvan esiin, kun linkkiä mankua.
Väsyttää ihmisten tyhmyys!
Kyllä minusta jotain kriteerejä olisi kohtuullista olla. Laihdutuskurssin vetäjä on valtavan lihava, motivaatiopuhuja ja elämänhallintakonsultti on hapan ja veemäinen ihminen, talousvinkkejä jakeleva on itse ulosotossa -ostaisitko heidän sanomansa kun "heillä on omakohtaista kokemusta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen viitsii mankua, siinä ajassa tempasee kuvan esiin, kun linkkiä mankua.
Väsyttää ihmisten tyhmyys!
Mun mielestä on todellakin kohtuullista, että jos aloittaa keskustelun jostain kuvasta niin linkkaa myös sen. Mä en yleensä todellakaan ala googlailemaan, joten skippaan ketjun.
Vielä on ihmisillä pitkä matka tasa-arvoon. Kuka avaisi ketjun, jossa epäiltäisi jonkun pätevyyttä toimensa ihon värin tai hörökorvien takia? Aika harva. Mutta lihavan mollaaminen näyttää olevan monelle ihan ok. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta jotain kriteerejä olisi kohtuullista olla. Laihdutuskurssin vetäjä on valtavan lihava, motivaatiopuhuja ja elämänhallintakonsultti on hapan ja veemäinen ihminen, talousvinkkejä jakeleva on itse ulosotossa -ostaisitko heidän sanomansa kun "heillä on omakohtaista kokemusta aiheesta?
Kansanterveys on kuitenkin paljon laajempi asiakokonaisuus kuin yksikään noista mainitsemistasi. Lääkärin koulutuksenkin puolesta tuolla naisella on varmasti paljon tietoa laajasta aihepiiristä. Minusta hän voi olla uskottava, vaikka ei kaikilla terveyden osa-alueilla toimisi itse esimerkillisesti. Ja kansanterveyden edistäminen on niin paljon muutakin kuin ruokaympyrästä saarnaamista kansalle, esimerkiksi nämä pandemia-asiat kuuluvat siihen.
Ja näin ohiksena, en tiedä tuon naisen terveydentilasta sen enempää, mutta kasvoista ja kaulan seudusta tulee mieleen kortisonikuurit, kilpirauhasen vajaatoiminta, hormongelmat jne. Päästään taas siihen, voiko vaikkapa syöpäsairas olla terveysministeri? Entä munuaisvaivainen? Entä mt-lääkityksellä oleva? Entä ortoreksiasta kärsinyt? Entä ahmimishäiriöinen? Mitkä taudit ovat ok, mitkä taudit eivät, ja miksi? Pitääkö terveysministerin olla kaikin puolin täysin terve?
Vierailija kirjoitti:
Vielä on ihmisillä pitkä matka tasa-arvoon. Kuka avaisi ketjun, jossa epäiltäisi jonkun pätevyyttä toimensa ihon värin tai hörökorvien takia? Aika harva. Mutta lihavan mollaaminen näyttää olevan monelle ihan ok. Surullista.
Ei aloituksessa kyllä mitenkään mollattu henkilöä. Lihavuus ei yksinkertaisesti ole ollenkaan terveellistä niin on jokseenkin paradoksaalista että rutkasti ylipainoinen ja huonovointisen näköinen henkilö on terveysministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää ihmisten tyhmyys!Mun mielestä on todellakin kohtuullista, että jos aloittaa keskustelun jostain kuvasta niin linkkaa myös sen. Mä en yleensä todellakaan ala googlailemaan, joten skippaan ketjun.
Voit myös maalata aloituksesta henkilön nimen ja painaa "Web search" ja näet heti henkilön kuvan. Ei siihen mitään linkkiä tarvita. Nuolella pääset takaisin palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää ihmisten tyhmyys!Mun mielestä on todellakin kohtuullista, että jos aloittaa keskustelun jostain kuvasta niin linkkaa myös sen. Mä en yleensä todellakaan ala googlailemaan, joten skippaan ketjun.
No silloinhan asiani kiinnosta riittävästi ja sehän on ihan ok.
Siirry seuraavaan mutta älä viitsi mankua.
Ymmärtääkseni tuo paino onkin ainoa asia, josta häntä kritisoidaan. Erittäin pidetty ja arvostettu poliitikko.
Onhan meilläkin ollut useammankin kerran puolustusministerinä henkilö, joka ei ole käynyt armeijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit myös maalata aloituksesta henkilön nimen ja painaa "Web search" ja näet heti henkilön kuvan. Ei siihen mitään linkkiä tarvita. Nuolella pääset takaisin palstalle.
Wau, kiitos. Tuotakaan en ole tiennyt. Kätevää.
Mä uskon että hän on käynyt kuntotesteissä ja lääkärit on suorastaan ällistyneen että hän on todellinen ihme: vaikka painaa yli 200kg niin mitään terveyshaittoja ei ole nähtävillä, päinvastoin, on paremmassa kunnossa kuin 150% ikäisistään.
Eikö kaikki kehop.. sairaalloisen ylipainoiset vedä tämän kortin esille?
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että hän on käynyt kuntotesteissä ja lääkärit on suorastaan ällistyneen että hän on todellinen ihme: vaikka painaa yli 200kg niin mitään terveyshaittoja ei ole nähtävillä, päinvastoin, on paremmassa kunnossa kuin 150% ikäisistään.
Eikö kaikki kehop.. sairaalloisen ylipainoiset vedä tämän kortin esille?
150 prosenttiapa hyvinkin...
Hieman kun meillä olisi terroriśtijärjestön jäsen opetusministerinä...