Olen melkein 40-vuotias mies enkä ole koskaan keskustellut naisen kanssa kahden kesken
Tietenkin äitini kanssa tai lääkärin kanssa olen puhunut, mutta nuo ovat olleet pakonomaisia tilanteita.
Kommentit (28)
Miksi trollaat? Jokainen mies on keskustellut naisen kanssa.
Olen nainen ja olin 26 kun olin ekaa kertaa kahden miehen kanssa, suutelin, pidin kädestä, harrastin seksiä. Kerraksi jäi kun en miehelle kelvannut eli olisin tuonkin voinut jättää välistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olin 26 kun olin ekaa kertaa kahden miehen kanssa, suutelin, pidin kädestä, harrastin seksiä. Kerraksi jäi kun en miehelle kelvannut eli olisin tuonkin voinut jättää välistä.
Ikävää. Tuo on se toinen puoli. Huono kokemus voi olla mahdollinen.
ap
Saisinpa minäkin olla kahden naisen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Paitsi minä.
aå
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi minä.
aå
Eli
ap
Älä murehdi, en oo mäkään hirveemmin naisten kanssa jutellut. Oon 34v mies turusta ja olen yhden kerran ollut treffeillä enkä oo koskaan seukannu. Noi treffit oli tosi hiljaiset koska mä en vaan osaa jutella naisille, mul ei oo mitään hajuu mist naisil pitäis jutella. En kato telkkarii, en siis seuraa sarjoja enkä mitään ja en kuuntele musaa ollenkaan. Todella vaikeeta keksii jutusteltavaa. Oon todella epäsosiaalinen muutenkin enkä tykkää small-talkista.
Tämän kun tietäisi. En voi satunnaisen naisen kanssa keskustella ja muuten ei tilaisuuksia ole ollut.
ap