Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melkein 40-vuotias mies enkä ole koskaan keskustellut naisen kanssa kahden kesken

Vierailija
26.07.2020 |

Tietenkin äitini kanssa tai lääkärin kanssa olen puhunut, mutta nuo ovat olleet pakonomaisia tilanteita.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onnittelut! Toivoa myös sopii että et koskaan keskustele, siitä ei nimittäin mitään hyvää seuraa.

Olet väärässä. Nainen on ihminen ja kiehtova ihminen on sellainen jonka kanssa haluan keskustella.

ap

No mikset sitten keskustele?

Tämän kun tietäisi. En voi satunnaisen naisen kanssa keskustella ja muuten ei tilaisuuksia ole ollut.

ap

Vierailija
22/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi trollaat? Jokainen mies on keskustellut naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olin 26 kun olin ekaa kertaa kahden miehen kanssa, suutelin, pidin kädestä, harrastin seksiä. Kerraksi jäi kun en miehelle kelvannut eli olisin tuonkin voinut jättää välistä.

Vierailija
24/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olin 26 kun olin ekaa kertaa kahden miehen kanssa, suutelin, pidin kädestä, harrastin seksiä. Kerraksi jäi kun en miehelle kelvannut eli olisin tuonkin voinut jättää välistä.

Ikävää. Tuo on se toinen puoli. Huono kokemus voi olla mahdollinen.

ap

Vierailija
25/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa minäkin olla kahden naisen kanssa...

Vierailija
26/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi minä.

Vierailija
27/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi minä.

Eli

ap

Vierailija
28/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi, en oo mäkään hirveemmin naisten kanssa jutellut. Oon 34v mies turusta ja olen yhden kerran ollut treffeillä enkä oo koskaan seukannu. Noi treffit oli tosi hiljaiset koska mä en vaan osaa jutella naisille, mul ei oo mitään hajuu mist naisil pitäis jutella. En kato telkkarii, en siis seuraa sarjoja enkä mitään ja en kuuntele musaa ollenkaan. Todella vaikeeta keksii jutusteltavaa. Oon todella epäsosiaalinen muutenkin enkä tykkää small-talkista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi