Olen melkein 40-vuotias mies enkä ole koskaan keskustellut naisen kanssa kahden kesken
Tietenkin äitini kanssa tai lääkärin kanssa olen puhunut, mutta nuo ovat olleet pakonomaisia tilanteita.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kanssa keskusteleminen on yliarvostettua tekemistä. Aikaa voi tappaa mielekkäämminkin ja keskittyä kiinnostaviin asioihin kuin jonkun toisen tekemisiin.
Olen eri mieltä. Haluaisin myös perheen tai suhteen ja niiden eteen tarvitsee keskustella.
ap
onnittelut! Toivoa myös sopii että et koskaan keskustele, siitä ei nimittäin mitään hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
onnittelut! Toivoa myös sopii että et koskaan keskustele, siitä ei nimittäin mitään hyvää seuraa.
Olet väärässä. Nainen on ihminen ja kiehtova ihminen on sellainen jonka kanssa haluan keskustella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Nainen on ihminen ja kiehtova ihminen on sellainen jonka kanssa haluan keskustella.
ap
Tässä kiteytettynä syy miksi kukaan ei halua kanssasi keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö mun kanssa kahville?
Voin lähteä. Saanko juoda teetä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko sulla parta ja silmälasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mikset sitten keskustele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Katsotko ikkunastani sisään?
ap
Sun täytyy kyllä syyttää itseäsi, jos et ole ollut aloitteellinen keskusteluissa. Etkä ole tehnyt koulussa ryhmätöitä naisten kanssa? Töissä nyt ainakin on pakko jutella naisten kanssa. Ilmeisesti et ole töissä?
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy kyllä syyttää itseäsi, jos et ole ollut aloitteellinen keskusteluissa. Etkä ole tehnyt koulussa ryhmätöitä naisten kanssa? Töissä nyt ainakin on pakko jutella naisten kanssa. Ilmeisesti et ole töissä?
Miksi töissä nyt olisi pakko jutella naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ryhmässä olen jutellut. En koe sitä keskusteluksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kLähdetkö mun kanssa kahville?
ap
Saat juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Älä puutu tähän. Mä pyysin kahville.
Oletko varma että pystyisit keskustelemaan kahden kesken ejakuloimatta housuihisi?
Empä minäkään juuri. En toki myöskään mitään intiimillisempää. Noh, kolme merkittävämpää halia viimeisten 21 v ajalta, mutta silloinkaan en ite halannut, vaan minua halattiin: 16.2.1999 ikäiseni, 2008 sisko ja 2017 tammikuussa muuan kännimummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kLähdetkö mun kanssa kahville?
ap
Saat juoda.
Hienoa.
ap
Ihmisten kanssa keskusteleminen on yliarvostettua tekemistä. Aikaa voi tappaa mielekkäämminkin ja keskittyä kiinnostaviin asioihin kuin jonkun toisen tekemisiin.