Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin kysya tapailemaltani miehelta tuleeko tasta koskaan mitaan?

Vierailija
21.06.2013 |

Olen tapaillut tata miesta marraskuusta asti, ja tapaamme ehka vain kerran viikossa, mutta han soittaa minulle 2-3 krt paivassa. Han on sanonut etta han on tyytyvainen omaan elamaansa talla hetkella, ja painaa toita nyt kun pystyy.

Han on minua 8 vuotta nuorempi, lapseton mies, kun minulla taas on 3 lasta ja pitka avioliitto takanani.

Me emme ole KERTAAKAAN puhuneet suhteemme laadusta mitaan. En vain saa kysyttya, millaan... Miten voisin kysya?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 00:09"]

Olen tapaillut tata miesta marraskuusta asti, ja tapaamme ehka vain kerran viikossa, mutta han soittaa minulle 2-3 krt paivassa. Han on sanonut etta han on tyytyvainen omaan elamaansa talla hetkella, ja painaa toita nyt kun pystyy.

Han on minua 8 vuotta nuorempi, lapseton mies, kun minulla taas on 3 lasta ja pitka avioliitto takanani.

Me emme ole KERTAAKAAN puhuneet suhteemme laadusta mitaan. En vain saa kysyttya, millaan... Miten voisin kysya?

[/quote]

Avaat suusi ja kysyt! Mikä ihmeen lapanen olet? Mies käyttää sua hyväkseen minkä ehtii ja sä vaan ihmettelet. Hyvä ihme mistä näitä lapasia oikein sikiää??!!

Vierailija
2/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, miten han kayttaa mua hyvakseen???

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika vakavissaan, jos tapaatte kerran viikossa ja soitteleekin monta kertaa päivässä. Ei ainakaan vaikuta siltä, että olisi heittämässä sinua ulos elämästään. Ehkä hänelle riittää tuollainen päivä kerrallaan eläminen. Hän vaikuttaa varsin tyytyväiseltä elämisensä laatuun.

Entä sinä? Mitä sinä odotat suhteeltanne? Haluatko tiiviimpää kanssakäymistä? Toivotko rakkaudenvaloja? Jotakin vähän romanttisempaa meininkiä? 

Ja miten sinä voisit kysyä sitä..? Aloita vaikka niin, että sanot vähän miettineesi, mitä mieltä mies on teidän suhteestanne. Ei olisi ainakaan erityisemin hyökkäävä aloitus. Sitten voisit vähän kuunnella miestä ja kertoa myös omia ajatuksiasi. 

Vierailija
4/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapasin miesystäväni viime jouluna, puolivuotta sitten. Olemme siitä asti olleet kuin paita ja peppu, kihloihin mentiin vähän aikaa sitten ja ostimme juuri yhteisen asunnon. Olemme lapsettomia, minä 30v ja mies 40v. Olemme ensitreffeiltä asti puhuneet kaikesta suoraan ja haluavamme perustaa perheen muutaman vuoden sisällä. Nopeasti olemme edenneet mutta tässä iässä jo tietää mitä haluaa eikä turhaa pelailua ole. Itse en kestäisi tuollaista suhdetta ollenkaan. Miksi et voi suoraan puhua miehen kanssa? Mitä menetät? Suhteen joka ei ole tyydyttävä mielestäsi.

Vierailija
5/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit sillä, tuleeko siitä mitään. Haluaisitko tavata useammin? Haluaisitko kihlautua? Muuttaa yhteen? Vai mitä? Ehdotan, että mieluummin kuin että kysyt jotain niin abstraktia kuin että mikä on suhteemme tulevaisuus, niin aloita itse suoraan keskustelu niistä asioista, joita suhteestanne mielestäsi puuttuu. Hän ei varmaan ole tullut edes ajatelleeksi että jotain olisi vialla. Jos taas toivot, että hän mieluummin olisi spontaanimpi ja tekisi jotain siirtoja suhteen "vakavoittamiseksi" niin saattaa tietysti olla, että hän ei vaan ole sellainen romanttisten eleiden tyyppi, ja odotat turhaan, vaikka hän oikeasti tykkäisikin sinusta ja olisi tosissaan.

Vierailija
6/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä itse haluat?

Vierailija
7/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ma itsekaan en tieda mita haluan! Erosin ex-miehestani noin vuosi sitten ja sen jalkeen olen tapaillut monia miehia, mutta tama ja eras toinen ovat pysytelleet kelkassa. Toinen on pelkan seksin perassa, mutta tama on tosi mukava, auttavainen ja huomaavainen. Tunteista me kumpikaan emme nakojaan pysty puhumaan.

En halua kihlautua, muuttaa yhteen, en edes lapsille hanta esitella, mutta olisi kiva jos sovittaisiin kunnolla etta seurustelemme. Ehka han niin ajatteleekin, mutta mina en koska niin ei olla sovittu ja siksi olen tapaillut joskus muitakin! Jos han sanoisi etta ollaan vain toisillemme, niin olisin. En kuitenkaan usko etta tasta voi pidempi aikainen juttu tulla, mutta mita tuo mies sitten haluaa? Kauanko jaksaa tallaista?

Tanaankin lupasi toiden jalkeen tulla kaymaan, kun mulla ei ole ollut sellaisia vempeleita etta olisin saanut lapsen uuteen pyoraan apupyorat paikalleen, niin mies toiden jalkeen viela lahti hakemaan tyokalulaatikkoa kotoaan toiselta puolelta kaupunkia, vaikka tyopaikkansa on lahella kotiani. Sanoin ettei todellakaan tarvitse, saan ne jollain keinolla, mutta vaati. Ehka toi on hanen tapa nayttaa etta valittaa, mutta olisi kiva etta asioista puhuttaisiinkin, kun juttelemme kaikesta muusta maan ja taivaan valilla! Mutta olen yhta syyllinen...

Joten miten voisin siis ottaa asian puheeksi? Kysya etta mitas olet mielta minusta?

ap

Vierailija
8/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mies on maisemissa. Eli todellakin vähintäänkin välittää. Uskoisin, että miehen mielestä kaikki on nyt ok ja ajattelee, että niin on sullekin. Onko sulla kiire mihinkään? Lapset tehty ja kaikki. Miksi et voi vain nauttia siitä mitä sulla on nyt, tänään? Ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vierailija
9/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, kylla joo, mutta olisi mukava saada semmoinen lupaus etta ollaan nyt kimpassa :)

Mulla on lapset jo tehty, olen tyytyvainen mita minulla on ja mies on sanonut, ettei ole edes varma haluaako lapsia koskaan.

Ei mulla ole kiire mihinkaan, mutta toisaalta en osaa olla katselematta ymparilleni  silla silmalla koko ajan...

ap

Vierailija
10/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 01:02"]

Joten miten voisin siis ottaa asian puheeksi? Kysya etta mitas olet mielta minusta?

ap

[/quote]

Tietenkin voit kysyä, koska haluat tietää tämän.

Jos et ole etsimässä elinikäistä ihmissuhdetta, niin sittenhän asiat näyttävät olevan kohdillaan muuten. Vain tunteista puhuminen puuttuu. Tee sinä aloite, kun mies ei saa aikaiseksi. Kyllähän tunteista voi puhua myös lyhytaikaiseksi tarkoitetuissa suhteissa. Luulen, että se voisi olla suorastaan suotavaa.

Kiva mies, muuten. Avulias ja huomaavainen. Näyttää välittävän lapsistasikin. Ikää ei muuten kannata jäädä tuijottelemaan, kun on kerran täysi-ikäisistä kysymys. Oma äitini löysi eronsa jälkeen keski-ikäisenä kultaisen miehen, joka on häntä yli kymmenen vuotta nuorempi. Näyttää siltä, että he ovat onnellisia yhdessä vielä eläkeiässäkin. 

Vierailija
11/12 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 11 neuvoistasi. Ehkapa mua iukan jopa pelottaakin, jos kysyn tunteista ja tulen torjutuksi, tai kuulen jotain mita en haluaisi... Mies on 29 ja mina 37. Tuntuuhan toi ikaero pikkasen suurelta.

ap

Vierailija
12/12 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän