Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen etsinyt lapselle vuokra-asuntoa helsingistä

Vierailija
20.06.2013 |

ja tullut siihen tulokseen, että vuokraan yksiön sijasta kaksion. ne on vaan vähän kalliimpia ja sinne voi ottaa kämppiksen.

mitenköhän vuokranantajat suhtautuu, kun ei voi tarkastaa luottotietoja? oletteko te taanneet opiskelijanuorenne vuokranmaksun, voikko niin edes tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mahdollinen vuokranantaja ei voisi tark. luottotietoja? Lapseltako vai sinulta?

Vierailija
2/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 23:32"]

ja tullut siihen tulokseen, että vuokraan yksiön sijasta kaksion. ne on vaan vähän kalliimpia ja sinne voi ottaa kämppiksen.

mitenköhän vuokranantajat suhtautuu, kun ei voi tarkastaa luottotietoja? oletteko te taanneet opiskelijanuorenne vuokranmaksun, voikko niin edes tehdä?

[/quote]

Ei Helsingistä kannata vuokrata asuntoa vaan ostaa oma. Meilläkin nuori aloittaa polilla opinnot ens syksynä ja ostettiin hänelle oma yksiö. Vuokra olisi ollut saman suuruinen kuin maksaa lainan lyhennystä tai itse asiassa lyhennys on pari sataa pienempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 23:39"]

Vuokra olisi ollut saman suuruinen kuin maksaa lainan lyhennystä tai itse asiassa lyhennys on pari sataa pienempi.

[/quote]

Missäs päin Helsinkiä kämpät ovat noin halpoja samalla kun vuokrat kalliita?

Vierailija
4/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nuori on päävuokralainen ja maksaa vuokran, sen luottotiedot tarkistetaan. Toinen on alivuokralainen ja jos se lähtee, maksaa nuori vuokran yksin.

Vierailija
5/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 23:39"]

Vuokra olisi ollut saman suuruinen kuin maksaa lainan lyhennystä tai itse asiassa lyhennys on pari sataa pienempi.

[/quote]

Missäs päin Helsinkiä kämpät ovat noin halpoja samalla kun vuokrat kalliita?

[/quote]

Meillä on asunto ostettuna Lauttasaaresta, Taivaanvuohentieltä. Fiksumpaa maksaa omia seiniä kuin muiden.

Vierailija
6/6 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ei vaan nuoret ole innoissaan alivuokralaiseksi tulosta, kun silloin ei saa asumislisää. Suosivat enemmän sitä tapaa, että molemmilla oma vuokrasopimus. Jos vuokranantaja vaan  suostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme