Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette tavaroille, joita ette enää tarvitse?

Vierailija
25.07.2020 |

Miehen veljen perhe on muuttamassa pienempään asuntoon lasten muutettua pois kotoa, ja he kärräävät kaiken ylimääräisen kaatopaikalle. Ja sitä ylimääräistä on aika paljon, perheen emäntä kun on sitä lajia, ettei oikein mitään raaski pois heittää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon ylimääräisiä vaatteita. Antaisin ne pois, mutta pelkään että ne ovat liian huonoja. Ovat siis puhtaita ja ehjiä, mutta kuitenkin useamman vuoden käytettyjä

Jos ne ovat puhtaita ja ehjiä, laita vaatekeräykseen. Yksi aika hyvä ohje lajitteluun on miettiä, käyttäisitkö vaatetta itse jos et pystyisi ostamaan uusia. Jos vaatteet eivät sitten kuitenkaan kelpaa, puhtaana ne on vielä työntekijöillekin helppo lajitella uudelleen. Käyttökelvottomat sekajätteeseen, menee nykyäään poltettavaksi.

Vierailija
42/42 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paljon ylimääräisiä vaatteita. Antaisin ne pois, mutta pelkään että ne ovat liian huonoja. Ovat siis puhtaita ja ehjiä, mutta kuitenkin useamman vuoden käytettyjä

Minä vein ehjät puhtaat ja käyttökelpoiset uffin laatikkoon, ei niihin nimeään tarvinnut laittaa, olin helpottunut.  Kymmeniä paitoja ei yksi ihminen tartte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla