Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummitäti ihmettelee

Vierailija
25.07.2020 |

Kummilapsille laitan jouluksi ja syntymäpäiviksi joko lahjat postissa tai rahaa tilille. Kiitosta ei kuulu koskaan. Ilmeisesti rahat menevät väärälle tilille ja paketit katoavat mustaan aukkoon... Pitäisikö lopettaa lahjominen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väärä tilinumero oli vitsi. Oikea on. AP

Vierailija
2/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ja lähetä vain kortit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne! En ole enää aikoihin laittanut mitään. Varsinkaan kun minua ei ole koskaan muistettu esim.hyvän joulun tms. toivotuksilla.

Vierailija
4/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ratkaissut asian niin, että lopetan lahjomisen rippijuhliin niiden kummilasten kohdalla, joilta ei kuulu edes kiitosta. He, jotka kiittävät ja soittavat minulle omana syntymäpäivänäni, saavat lahjoja opiskelujen päättymiseen asti.

Vierailija
5/6 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, että miksi vanhemmat eivät opeta lapsiaan kiittämään. Olisi ihan hyödyllinen "taito" myös tulevaisuudessa. Mielelläni viettäisin aikaa kummilasteni kanssa, mutta valitettavasti se ei ole välimatkojen takia mahdollista kuin harvoin. Vanhempia kummilapsia muistin lahjoilla 18 vuotiaaksi asti ja sen jälkeen huomioin valmistumisen ja häät. Ehkä nuorempien kanssa siirryn jo nyt pelkkään korttiin. AP

Vierailija
6/6 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2 bonuslapsenlasta. Lähetän heille synttäri- ja joululahjat. Eivät vissiin ole menneet perille 😕.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi