Ärsyttävät pyhät!!
Inhoan joulun pyhiä ja samaten tätä juhannusta koska tykkään että elämä pyörii aina samalla lailla ja kaikki liikkeet, kaupat, liikenne ja harrastukset toimii normaalisti. Jumppiakin on olemattomasti tarjolla tälle viikonlopulle ja näköjään tarkoitus on että kaikkien pitäisi vain ryypätä!! Juhannuksena ja jouluna voisi vaikka shopata 24/7 rauhassa mutta miten shoppaat kun liikkeet on laitettu kiinni??
Kommentit (19)
Jos olisikin jossain jumppaa niin kuka sinne menisi?
Kiva ajatus tuo on että olisi ohjelmaa: tee sitä itse ja mainosta vaikka alueen ihmisille, katsotaan moniko tulee. Ei kaikki ryyppää!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:51"]
Kiva ajatus tuo on että olisi ohjelmaa: tee sitä itse ja mainosta vaikka alueen ihmisille, katsotaan moniko tulee. Ei kaikki ryyppää!!!!!!!!!
[/quote]
Monet taitaa juoda tuskaansa kun muuta ei voi tehdä. Haluan tehdä asioita omalla aikataulullani ja mieleni mukaan. Minulle sillä onko ihmisiä paikalla paljon ole merkitystä mutta haluan kaikkein palvelujen toimivan normaalisti aina. Varsinkin kun maksat jostain palvelusta ja sitten se ei toimikaan sovitusti niin sellainen ärsyttää minua suunnattomasti.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:51"]
[/quote]
Monet taitaa juoda tuskaansa kun muuta ei voi tehdä. Haluan tehdä asioita omalla aikataulullani ja mieleni mukaan. Minulle sillä onko ihmisiä paikalla paljon ole merkitystä mutta haluan kaikkein palvelujen toimivan normaalisti aina. Varsinkin kun maksat jostain palvelusta ja sitten se ei toimikaan sovitusti niin sellainen ärsyttää minua suunnattomasti.
Hyvää juhannusta ja nähdään ensi viikolla vastattiin minulle kun valitin jumppien puutteesta juhannuksena!! Täällä suomessa vaan on yksinkertaisesti aivan liian vähän ihmisiä ja sen takia ei palveluita ole saatavilla niitä halutessaan. Syrjäinen maapala huonoilla palveluilla ja paskalla ilmastolla.
Olisi vaan aina harmaa arki ilman mitään pakkopyhiä!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 10:03"]
[/quote]
No ei harmaa arki vaan aina elävä ja aktiivinen. En ole erityisen innoissani lomistanikaan kun pitää keksiä ohjelmaa ja helsingissäkään ei ole yhtään mitään kiinnostavaa koskaan.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 10:18"]
No ei harmaa arki vaan aina elävä ja aktiivinen. En ole erityisen innoissani lomistanikaan kun pitää keksiä ohjelmaa ja helsingissäkään ei ole yhtään mitään kiinnostavaa koskaan.
[/quote]
Sinä olet se joka tekee elämästäsi elävän ja aktiivisen. Ei kukaan muu. Eikä "pakkopyhien" poistaminen siinä mitään auta.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 10:20"]
[/quote]
Sinä olet se joka tekee elämästäsi elävän ja aktiivisen. Ei kukaan muu. Eikä "pakkopyhien" poistaminen siinä mitään auta.
[/quote]
Etkö ymmärrä että se vaikuttaa ratkaisevasti kun palvelut vaan lopetataan yhtäkkiä kuin seinään?? Miten voit tehdä elämästäsi aktiivisen kun siihen ei anneta mahdollisuuksia????
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 10:27"]
Etkö ymmärrä että se vaikuttaa ratkaisevasti kun palvelut vaan lopetataan yhtäkkiä kuin seinään?? Miten voit tehdä elämästäsi aktiivisen kun siihen ei anneta mahdollisuuksia????
[/quote]
Noi voi voi. Elämä kaatuu kun palvelut ovat pari päivää vuodessa kiinni.
Ajattelepa italialaisparkoja, kuinka elämästä häviää aktiivisuus ja elävyys kuin seinään kun liikkeet lyödään kiinni puolilta päivin ja avataan taas loppuiltapäivästä.
Netissä voit shopata 24/7. En minäkään ihmeemmin juhannuksesta innostu, mutta ihmettelen silti, että arjen katkeaminen pariksi päivää aiheuttaa ap:lle tuollaista ahdistusta. Ellet osaa vain olla ja levätä, mene uimaan tai pyöräilemään, siivoa kaapit, kutsu vieraita, tee remonttia, lähde ajelulle, opettele tekemään joku uusi ja monimutkainen ruokalaji/ leivonnainen. Kyllä omassa aloitekyvyssä on toivomisen varaa, jos aikuinen ihminen ei osaa itseään viihdyttää paria päivää. Tänään voit shoppaillaaamupäivän ja ylihuomenna iltapäivän. Joudut siis olemaan yhden päivän shoppailematta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 21:45"]
Säälin ihmisiä joilla ei ole muuta elämää kuin ostoskeskukset...ja ulkona oli aivan mahtava sää. Mikään ei riitä, säälittävää. Kannattais käyttää hiemna milelikuvitusta niin eiköhän sitä tekemistä keksi??;)
[/quote]
Niin, ainahan sitä voi maata rusekettamassa ( = vanhentamassa) naamaansa tai heittää kapulaa koiralle. Niitä samoja juttuja voi tehdä ilman kuolleita pyhiäkin.
[/quote]
Mulla on perhe, joten kyllä sitä tekemistä riittää. Ihanaa viettää aikaa lasten kanssa. Vuorotyötä tekevänä arvostan pyhiä, ihan turhia nämä juhannusaukiolot. Ja vielä mahtavat kelit, ihanaa :)
Niin, ainahan sitä voi maata rusekettamassa ( = vanhentamassa) naamaansa tai heittää kapulaa koiralle. Niitä samoja juttuja voi tehdä ilman kuolleita pyhiäkin.
[/quote]
Oliko tämä kommentti ap:lta?
No, tee sitten näitä mainittuja asioita. Kun kerran haluat, että kaikki päivät olisivat samanlaisia, ja mielestäsi noita voi tehdä "ilman kuolleita pyhiä", niin kuvittele, ettei ole pyhä ja tee niitä.
Kuten täällä on jo todettu, aika outoa, että aikuinen tarvitsee ohjattua toimintaa 24/7.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 12:03"]
[/quote]
Oliko tämä kommentti ap:lta?
No, tee sitten näitä mainittuja asioita. Kun kerran haluat, että kaikki päivät olisivat samanlaisia, ja mielestäsi noita voi tehdä "ilman kuolleita pyhiä", niin kuvittele, ettei ole pyhä ja tee niitä.
Kuten täällä on jo todettu, aika outoa, että aikuinen tarvitsee ohjattua toimintaa 24/7.
[/quote]
Ei ollut. Ette oikein halua ymmärtää mitä tarkoitan elikkä vaikkapa juhannusviikonloppuna olisi ollut mukavaa shopata koska shoppaajia olisi ollut vähemmän. Käsittääkseni sunnuntaina liikkeitä olikin jo jonkin verran auki. Samoin jumpissa ei haluta ymmärtää että toisille tylsät pyhät eivät olisi niin tylsät jos toiminta ei pitäisi taukoa. Meistä jokainen selviää toki pyhistä mutta pysäyttämällä melkein kokonaan kaiken elämän ei minusta nähdä kokonaiskuvaa riittävästi. Kaikkia ei kiinnosta viettää juhannuksia ja jouluja ja pitäähän meidätkin huomioida ja pitää yhteiskunta aina toimivana. Olisin halunnut nimenomaan perjantaina ja lauantaina käydä jumpissa ja shopata ja tietenkin olen pettynyt kun se ei ollut mahdollista.)-:
Jaa. Mä en ymmärrä, ettei ihmiset osaa tehdä mitään kun kaupat yms kuntosalit on kiinni muutaman päivän. Olen itse vaateliikkeessä töissä, ja todellakin nautin näistä pyhistä. Aattona olin töissä. Säälin ihmisiä joilla ei ole muuta elämää kuin ostoskeskukset...ja ulkona oli aivan mahtava sää. Mikään ei riitä, säälittävää. Kannattais käyttää hiemna milelikuvitusta niin eiköhän sitä tekemistä keksi??;)
[/quote]
Kai nyt jokaisella on muutakin elämää kuin ostoskeskukset??!!! Asiakkaanne ei välttämättä ole samaa mieltä sinun kanssasi liikkeenne aukioloajoista mutta pääasiahan on ettei asiakkaan mielipiteillä ole merkitystä eikä heitä palvella. Nauttisit sinäkin joskus työpäivistäsi etkä näyttäisi nyrpeää naamaa työaikana. Jos teet vielä 30 tunnin työviikkoa niin kyllä sinulla aivan varmasti on riittävästi vapaa-aikaa ilman pyhien ylimääräisiä vapaitakin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 10:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei hyvää päivää ap! Missä luovuus ja oma-aloitteellisuus? Sinun kaltaisia taidetaan tarkoittaa, kun puhutaan, että nykylapset ovat niin ohjattuja, että eivä osaa kohta tehdä mitään ilman ohjausta, tosin sinä olet kai aikuinen....
Jaa. Mä en ymmärrä, ettei ihmiset osaa tehdä mitään kun kaupat yms kuntosalit on kiinni muutaman päivän. Olen itse vaateliikkeessä töissä, ja todellakin nautin näistä pyhistä. Aattona olin töissä. Säälin ihmisiä joilla ei ole muuta elämää kuin ostoskeskukset...ja ulkona oli aivan mahtava sää. Mikään ei riitä, säälittävää. Kannattais käyttää hiemna milelikuvitusta niin eiköhän sitä tekemistä keksi??;)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 10:03"]
[/quote]
Joillekin arki ei ole harmaa, asenteesta se on vaan kiinni.
Säälin ihmisiä joilla ei ole muuta elämää kuin ostoskeskukset...ja ulkona oli aivan mahtava sää. Mikään ei riitä, säälittävää. Kannattais käyttää hiemna milelikuvitusta niin eiköhän sitä tekemistä keksi??;)
[/quote]
Jotkut reissaa aina pyhinä ulkomaille ja pitää varmaankin alkaa toimimaan samoin.