Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys pääsääntöisesti miehille

Vierailija
25.07.2020 |

Jos nainen on perusolemukseltaan iloinen, ystävällinen, mahdollisesti jopa suht helposti naurava ja muutenkin sellainen rento ja mukava, kohtuu suuri osa miehistä kuvittelee että ko. Nainen on kiinnostunut miehestä? Itse siis olen kuvatun kaltainen, mutta olen ihan samanlainen kaikille, niin miehille kuin naisillekin, iästä riippumatta. En todellakaan siis mikään tyrkky, mutta varmaan moni nyt ymmärtää mistä kyse? Tiedän monta naista joilla ihan sama ongelma. Koska oikeasti jos olisin jostain miehestä kiinnostunut, menen täysin puihin enkä pahemmin ota edes kontaktia kyseiseen ihmiseen.. Mutta siis main point, miksi se että on ”kiva” tulkitaan niin usein niin väärin? Välillä pitää keskittyä olemaan vähemmän mukava ettei käsitetä väärin. Itse en osaa ottaa kenenkään ystävällisyyttä sen ihmeempänä kiinnostuksena..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, siskoni, että miehet eivät ole perusystävällisiä tai edes kohteliaita naisille, jotka eivät kiinnosta heitä. Itse tiedän tasan siitä, laittaako mies kapulan kassahihnalle edelläni mitä mieltä hän on naamastani.

Vierailija
2/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käyttäydyt aina kuin ihastunut nainen käyttäytyy yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on huomattu, eräs kälättäjäkin minut nähtyään meni täysin hiljaiseksi ja kun tervehdin, niin alkoi selittämään jotain käheästä kurkustaan. Selkeesti himoitsi mua ihan täysillä.

Vierailija
4/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kiltit miehet mitään kuvitellakaan, kyllä naiset ovat ottaneet luulot pois :(

Vierailija
5/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset humblebragit ja paskayleistykset sitten sieltä. Toki ihan jokainen mies rakastuu aloittajaan, aina. Hohhoijaa. 

Vierailija
6/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen naimisissa, sormukset yleensä sormessa, muttei auta.. pukeudun perussiististi ja tyylikkäästi, en yhtään paljastavasti tms. Mitenkään ”huomiota kerjäävästi”, ikääkin yli 30. Tilanne/ongelma tosin ei ole uusi, ollut about aina.

-ap

Vierailija
7/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on huomattu, eräs kälättäjäkin minut nähtyään meni täysin hiljaiseksi ja kun tervehdin, niin alkoi selittämään jotain käheästä kurkustaan. Selkeesti himoitsi mua ihan täysillä.

Ei, ei, ei näin! Kyl sen sit huomaa kun naista kiinnostaa! Se ei ole sitä että nainen juttelee ja koskettelee innostuneesti, eikä sitä että menee täysin puihin, vaan kyl sen huomaa!

Vierailija
8/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta kuin, että luultavasti moni meistä miehistä toivoisi Ap kaltaisesi, saanko yksinkeraistaa: elämän ilosien ja mutaktoman oloisen kumppanin. - Sellainen kumppaniedokas, jolta saa kuulla vain max muuaman sanan lauseita ja nekin lasuttuna sähähtäen ja joka ei oma-aloutteisesti juurikaan itse omaa omia mielipiteiä, ei sano saati kysy mitään, eikä ainakaan ehdota mitään yhteistä tekemistä ja kaiken lisäksi hän kuvittelee olevansa kohtelias kun on vain hiljaa ja turparullalla, ni-in  hänen kalaisesna nyt vain on vähän haastava parisuhde kumppanina, vaikka hän olisi miten olisi hoikka  ja eläinrakas.      

Vierailija
9/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis olen naimisissa, sormukset yleensä sormessa, muttei auta.. pukeudun perussiististi ja tyylikkäästi, en yhtään paljastavasti tms. Mitenkään ”huomiota kerjäävästi”, ikääkin yli 30. Tilanne/ongelma tosin ei ole uusi, ollut about aina.

-ap

Anteeksi nyt vaan mutta itsekehusi on naurettavaa. 

Vierailija
10/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So What´s the problem ?

Zinkkis

Vierailija
11/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele, että yksikään nainen olisi minusta kiinnostunut.

Poikuus 47

Vierailija
12/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset humblebragit ja paskayleistykset sitten sieltä. Toki ihan jokainen mies rakastuu aloittajaan, aina. Hohhoijaa. 

No niin, luitko aloitusta yhtään? Missään kohdassa en väittänyt kenenkään edes pitävän minusta, rakastumisesta puhumattakaan, vaan että luulevat minun olevan virheellisesti kiinnostunut heistä. Enkä myöskään sanonut että kaikki kuvittelevat, vaan huomattava osa.

-ap

Vierailija
13/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, luitko aloitusta yhtään? Missään kohdassa en väittänyt kenenkään edes pitävän minusta, rakastumisesta puhumattakaan, vaan että luulevat minun olevan virheellisesti kiinnostunut heistä. Enkä myöskään sanonut että kaikki kuvittelevat, vaan huomattava osa.

-ap

Hohoijakkaa .. kaikki miehet on sulaa vahaa edessäsi. 

Huomaatkos nyt, ettei ole ?

Zinkkis

Sellaisia harhoja siellä ..

Vierailija
14/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa! Miehet tekevät naisilla aloitteita. 😱

Pitäisi olla joku laki, että vain naiset saisivat lähestyä miehiä.

Vierailija
15/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku 1 mies tuhannesta sattuisi sinusta pitämäänkin, niin 

So What ?

Zinkkis

On minustakin pitänyt moni nainen, josta en ole itse ollut kiinnostunut, mutta mitä sitten ?

Miksi tehdä arkipäivistä asioista "ongelmia"

Vierailija
16/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja kuinkahan monesta miehestä nyt puhut? Miten nämä miehet kertovat sinun ihastumisestasi heihin?

Paljonko tästä on omaa kuvitelmaasi? 

Vierailija
17/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antakaa huomioo!"-nainen. Kuten melkein kaikki naiset 

Vierailija
18/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja kuinkahan monesta miehestä nyt puhut? Miten nämä miehet kertovat sinun ihastumisestasi heihin?

Paljonko tästä on omaa kuvitelmaasi? 

Yleensä aloitteita tehdään ihmisille, joiden luullaan olevan vastavuoroisesti kiinnostuneita. 

Vierailija
19/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoaikaisesti mies. Saanko silti vastata?

Vierailija
20/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääsääntöisesti mies ja pääsääntöisesti naiset eivät käyttäydy laillasi minua kohtaan. Uskon saman pätevän pääsääntöisesti kaikkiin pääsääntöisesti miehiin. Varmaan siksi moni tulkitsee asian väärin. Harmi, mutta niin se kai menee, mitä olen joiltain pääsääntöisesti naisia olevilta ystäviltänikin kuullut, jotka pääsääntöisesti ovat kaltaisiasi.