Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina, kun haluan puhua minulle tärkeistä asioista,

Surumieli
25.07.2020 |

en saa mieheltä mitään kommenttia tai keskustelua? Lähtee jopa tilanteesta pois. Ihan asiallisesti kommentoin vaikka EU:n elpymispakettia tai kerron jotain juuri lukemastani kirjasta. Niin ei mitään vastakaikua... Haluaisin niin vaihtaa mielipiteitä asioista, mutta kotona ei onnistu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta.

2/7 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, ettei miehen yleissivistys riitä keskustelemiseen. Häpeää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Arvaan, ettei miehen yleissivistys riitä keskustelemiseen. Häpeää sitä.

Kyllä sillä melko hyvä yleissivistys on. Mutta tuotapa en ole tullut ajatelleeksikaan, että häpeää tietämystään. Tai sitä, ettei yleissivystyksensä riittäisikään keskustelemiseen.

Vierailija
4/7 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo on niin tuttu tunne. Ihan alkoi itkettää sun nimimerkki...

Itse olen jo luovuttanut. Miehen kanssa puhutaan vain arkipäivän asioihin kuuluvat jutut. Keskustelut hoidan ystävien kanssa.

Vierailija
5/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Pitänee minunkin kohta luovuttaa ja alkaa hoitaa keskustelut ystävien kanssa. En niitä monta ole, pari hyvää sentään. Olisin niin toivonut, että kotonakin olisi ystävä, jonka kanssa keskustella eri asioista.

Vierailija
6/7 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on hyvä yleissivistys, hän ei välttämättä kestä typeriä kommentteja ap:lle liian vaikeista asioista tai turhista kirjoista.

Vierailija
7/7 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surumieli kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Pitänee minunkin kohta luovuttaa ja alkaa hoitaa keskustelut ystävien kanssa. En niitä monta ole, pari hyvää sentään. Olisin niin toivonut, että kotonakin olisi ystävä, jonka kanssa keskustella eri asioista.

Miten lienette päätyneet yhteen. Eikö teillä sitten tutustumisvaiheessa ollut keskusteluja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi