Kaveri kävi kylässä ja kun kävin vessassa otti salaa lumpakostani 5€
Kommentit (19)
Olisit pitänyt lumpakkosi piilossa, tai vaan valinnut ystäväsi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Se taitaa olla tosi köyhä kun oli noin vitosta vailla?
Tai ahne
Just joo, on taas näitä lauantai illan aloituksia.
Paskapuhetta! Sinulta ei kukaan ole vienyt mitään, sinä vain tykkäät kirjoittaa näitä turhia aloituksia, koska sinulla ei ole muutakaan elämää.
Juu mun kaveri vei kuulemma periaatteesta 2e. Loppu sekin ystävyys. Halvalla pääsin eroon huonosta ystävästä.
Mistä tiedät? Jäikö kiinni käsi sun lompakolla? Ootko varma että et ole itse laittanut seteliä johonkin muualle?
Miten todistat asian tapahtuneen?!
Tuskin paljoa menettää tuollaisessa kaverissa
Sellaista on porvoolainen ystävyys 😒
Vierailija kirjoitti:
Miten todistat asian tapahtuneen?!
Päätin lähteä kauppaan ja lumpakostani hävisi vitonen
Minä otan rahat jokaisesta kukkarosta jonka löydän. Viime viikonloppuna aamuviideltä löysin kännykän jonka kuoren taskussa oli 100 euroa rahaa. Se meni minun taskuuni ja olen ylpeä siitä. Menee hyvään tarkoitukseen.
Kyllä minä uskon, että tuo voi olla totta. Itse pidän lompakot aina lukkojen takana, jos mieheni veli tai varsinkin hänen ex-vaimonsa kävivät. Eivät ole meiltä koskaan vieneet mitään, mutta moraali nyt tuntui vain olevan sellainen.
Tältäkin olisi vältytty, kun olisi käteisen sijaan vain maksukortteja. Nyt meni hyvä ystävyys piloille.
Oliko tää se sama kaveri joka nyysi sulta täsmälleen samoissa olosuhteissa 20 egee, ja sen seurauksena meni ystävyys piloille?
Oliko vitonen lompakossa vai olitko käyttänyt sen etkä muista. Miten huomasit ja milloin huomasit.
Okei. Se taitaa olla tosi köyhä kun oli noin vitosta vailla?