Mikä sairsais tämä on?
Mikä mua vaivaa? Olen suht terve (no ylipainoa on) nainen. Ikää kohta 38. Mulla on ollut nyt tyyliin viikon aikana kovia nivel/lihaskipuja, välillä esim jalat niin kipeät etten
pysty kunnolla kävelemään, välillä kädet niin etten pysty laittaa hiuksia kiinni kun käsi ei nouse, välillä kädet niin etten voi laittaa kättä nyrkkiin. Kivut on vaihdelleet paikasta toiseen. Mikä tää voi olla vai onko mulla vaan pää hajoomassa? En oo mielestäni kovin kipuherkkä, mua on leikelty monta kertaa endometrioosin vuoksi, kohtukin poistettu ja pala suolesta kun endo levinnyt sinnetänne elimistössä. Toissapäivänä myös oksensin ja oli maha kipeä, tänään oon ollut vaan väsynyt. Tän tyylisiä kipuja ei oo ollut ikinä ennen paitsi nyt noin viikon ajan joka pv.
Kommentit (12)
Kuulostaa neurologiselta, als ja ms tulee mieleen ensin, mut en ole lääkäri, minne menoa vahvasti suosittelen.
Korona.
Sivukysymys, saathan riittävästi kalsiumia ja muita mineraaleja ja piitä. Niiden puutoksesta syntyy kipuja ja kremppoja.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainosta johtuvaa kipua.
Viikossa iski?
Vierailija kirjoitti:
Jos kädetkin kipeet niin miten liittyy painoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kädetkin kipeet niin miten liittyy painoon?
Lihava
Voisiko olla reuma? Tosin en tiedä voiko se tulla noin yhtäkkiä mutta mun äidillä samat oireet. Menisin lääkäriin ja selittäisin kivut jos yhtäkkiä alkaneet?