Lihonut mies ällöttää
Seurustelun alkuaikoina mies oli vielä hoikka, mutta parin vuoden sisällä hän alkoi lihoa, eikä edes yritä laihduttaa tai käydä salilla. Jos yritän saada häntä yhdessä lenkille, lähteminen on aina hirveän suostuttelun takana. Pahinta on se, että miehen vartalo on hirveän pehmeä ja löysä, vaikka ylipainoa nyt ei ihan älyttömästi ole. Tuntuu ihan kuin sängyssäkin jonkun naisen kanssa olisi ja se vie kyllä kaikki halut...
Rakastan kyllä miestäni, mutta suhde toimisi paljon paremmin jos seksielämäkin olisi kunnossa. Tiedän senkin, että rakastaisin häntä enemmän jos hän olisi hoikka, tuntuu pahalta sanoa näin. Myös se ärsyttää, että itse liikun paljon ja pidän ulkonäöstäni huolta, mutta mies ei viitsi tehdä ulkonäkönsä eteen mitään. Olisi kyllä muuten komea mies, jos ei olisi niin pöhöttyneen näköinen. Ollaan kumpikin nuoria, vähän reilu parikymppisiä, joten raivostuttaa kun pitää jo sen ikäisenä pilata ulkonäkönsä!
En pidä itseäni mitenkään erityisen pinnallisena, vaikka tekstin perusteella varmasti sellaiselta vaikutan. En vaan voi sille mitään, että hän aiheuttaa mussa sellaisia reaktioita. Olen kyllä vihjaillut hänelle useamman vuoden ajan ylipainosta, ja ihan suoraan puhunut "ongelmastani" mutta ikinä sillä ei ole mitään vaikutusta, paitsi että mies suuttuu ja aloittaa mykkäkoulun. By the way ollaan naimisissa ja meillä on lapsi. Muuten olisin varmaan jo vaihtanut maisemia... Olen kamala ihminen. :D