Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karavaanarien kausipaikat baarin jatkeita?

Vierailija
25.07.2020 |

Olis kiva saada köyhän miehen mökki kausipaikalta. Alueet joita katSottu näyttävät kivoilta mutta itse lähes absolutistina kartan sitä elämää että joka iltainen (ja päiväinen) kaljoittelelu kuuluisi siihen elämään. Siltä se näyttää. Miten pärjää vähän antisosiaalinen ja absolutisti tällaisilla alueilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta en mitään tiedä, mutta pakko kysyä ootko mun veljeni? Vaikea uskoa, että se olisi eksynyt tänne palstalle, mutta kuulostat ihan.

Vierailija
2/5 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene puskaparkkiin jos kaljoittelu haittaa? Niin minä teen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene puskaparkkiin. Haluaisin oman piilopaikan läheltä ja mökit liian kalliita. Mutta ahdistaa ajatus että joku ”naapuri” tulee siihen alueelle tölkkeineen. Haluaisin olla omassa rauhassa. Joillakin alueilla karaokea yms. baarijuttuja. Jos haluaisin baariin niin menisin mutta vapaa-ajalla nauttisin luonnosta ja hiljaisuudesta. En jaksaisi mitään pöhnäisiä kaljottelijoita. Joku sanoo ett jää sit kotiin. Mutta onko olemassa vähemmän päihteisiä kausipaikkoja? Onko se mahdottomuus?

Vierailija
4/5 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin jokunen alue minkä tiedän, niin monikaan kausipaikkalainen ei ole jatkuvasti juomassa. Yhteinen ominaisuus monella kausipaikkalaisella näyttää olevan ikä 60v+. Kyllä moni näistä haluaa olla rauhassa tai omassa kaveripiirissään. Joukossa on myös hyvä olla itsekseen.

Yleensä alueille mahtuu kuitenkin se yksi tai jokunen juoppo, eli joka ilta kaljoitellaan ja parhaillaan päivisinkin. Mutta näitä on varmasti vähemmän sellaisissa paikoissa, missä ei ole ravintolaa tai karaokeiltoja yms. aikuisten aktiviteettia.

Vierailija
5/5 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää paikkaa missä ei nämä juoppolaumat olisi ilmapiiriä pilaamassa.

Ainoa vaihtoehto tuntuu olevan telttailu, ja leiriytyä jonnekin laavulle tai muulle paikalle missä ei nämä juopot maleksi.