Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalaismilffit: onko teillä koskaan näin kesäaikana tapana lähteä ajelemaan traktoria suoraan saunasta tultuanne ilman, että puette ensin edes päällenne?

Vierailija
25.07.2020 |

Siinä sitä paljaat isot maalaislollot ja -kankut varmaan vaan höllyy, kun emäntä niittää pöpelikköä matalaksi vanhan tärisevän, avomallisen 60-luvun Massey Fergusonin ratissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sotkisin itseni likaisessa traktorissa juuri peseydyttyäni? Oletko lähes täyspäinen?

Vierailija
2/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yleensä alusvaatteet puen päälleni. Sellaset töttöröliivit, niin kuin Meijeriauton Madonnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole tullut mieleen, ja yleensä ne traktorihommat on tullut hoideltua ennen saunaan menoa

Vierailija
4/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jalat harallaan kojelaudan päällä, rytmikkäästi ylös alas heiluen.

Vierailija
5/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla on vanhaa massikkaa enää, ne traktorit kun yleensä "välirahana" annetaan vaihdossa uuteen, meidän vanha traktori vaihtui hytilliseen jo vuonna 1974.

Vierailija
6/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojan märkä uni.

Vierailija
7/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla luultavasti on nykyään traktoria edes maalla. Suomessa on enää niin vähän maanviljelystä...

Vierailija
8/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ajan saunan jälleen aina alasti kierroksen kylällä isoja tutisevia lollojani isännille esittelemässä.

Vierailija
9/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä avomallilla enään oikein saa ajaa kuin omistaja tänäpäivänä vakuutuksen mukaan?

Vierailija
10/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ajan saunan jälleen aina alasti kierroksen kylällä isoja tutisevia lollojani isännille esittelemässä.

Täällä meidän kylällä ajetaan me kaikki emännät kul lirallia lauantaisin saunan jälkeen nakuina. Isännät nakuina kannustamassa. Emännät valitsee sitten aittakaverinsa. Ollaan silleen sosiaalisia.

Vierailija
11/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä meidän kylällä ajetaan me kaikki emännät kul lirallia lauantaisin saunan jälkeen nakuina. Isännät nakuina kannustamassa. Emännät valitsee sitten aittakaverinsa. Ollaan silleen sosiaalisia.

Kyllä maalla on niin mukavaa 😁

Vierailija
12/12 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait vähän pervo Akin mutta itselle naisena(44) just tuo ois fantasia. Ja siellä hytissä Kulmuni joka vaati mua tyydyttämään sitä EU-pellolla Marinin silmien edessä. Vinkuisin kun ne tytöt nussis mua suoleen. Sittisontiaiset puris mua takalisroon ja mulla ois saappaat jalassa. Kulmuni sillan heiluiss kun olis ronskejakin otteita, ehkä Suomenlippu retkivilttinä, rikkana mut nöyryytettynä, Uhrina siinä maassa