Mihin aikaan voi vielä soittaa vieraalle ihmiselle työasioista?
Mihin aikaan voi vielä soittaa vieraalle ihmiselle työasioista? Muistatko jonkun iltahäiritsijän?
Kommentit (8)
Jep, samaa minäkin mietin, ettei ihmisille soitella enää klo 20 jälkeen. Jotkut ovat vieläkin tiukempia. Kaverit voi soittaa klo 20 saakka, mutta työasioissa vain työaikana. Miten on?
Riippuu työstä ja työajoista. Itse en soittaisi oman alan kollegalle työasiaa klo 17:n jälkeen, mutta sanotaan nyt vaikka päivystystyötä tekevälle tutulle voisin soittaa vielä klo 21.
Aika harvon pitää soittaa. Tekstari tai sähköposti on parempi.
No en soittaisi. Lähetä sähköpostia, jos on ihan pakko purkaa jotain asiaa mieletäsi. Hän vastaa, kun ehtii.
P.S. Ehkä viimeisimmän takarajan laittaisin klo 22:teen. Paitsi jos maailma on romahtamassa, silloin ei kelloon katsota...
Kyllä mä tänään päivystävälle alihankkijalle soitin klo 22, kun oli TODELLA tärkeää asiaa. Kysyi vielä puhelimessa, että "kuka siellä itkee", kun poika oli hereillä ja alkoi kiukuttelemaan.
Jos en olis soittanut, olis firmalle tullut 10 000 euron lasku huomisesta keikasta.
Kyllä vähän hävetti. Oli eka kerta ja toivottavasti viimenen.
Työkaverin ja pomojen kanssa soitellaan sitten varmaan siihen klo 23 asti.
Yleensä kollegalle viiteen mennessä, tärkeässä ja yllättävässä asiassa kuuteen seitsemään mennessä.
Riippuu kyllä tosi paljon asiasta ja työpaikasta ja tietenkin siitä, mihin aikaan töitä normaalisti tehdään. Kerran soitin työasioissa erään suuren pörssiyrityksen johtajalle klo 20, koska hän oli itse ehdottanut sitä aikaa. Tuntuihan se vähän oudolta ajankohdalta, mutta kävi selväksi, että toimistolla paiskittiin töitä vielä sen jälkeenkin.
Itse en tykkäisi, jos soiteltaisiin sen jälkeen kun olen päässyt kotiin. Tämä siis tavallisessa toimistotyössä.