Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maki Kolehmaisen biisistä kohu: Alaikäinen laulaa pikkutuhmia

Vierailija
20.06.2013 |

http://www.iltalehti.fi/popstars/2013061917176963_ps.shtml

Mitä mieltä muut mammat? Biisi ensinnäkin törkeää paskaa ja vielä 17-vuotias laulajana...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin päänvaiva...

Vierailija
2/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa. Aivan sama vaikka laulais suoraan "tykkään imee kyrpää". Se on helvetti 17-vuotias ja näyttää kyllä sellaselta munanlutkuttajalta että ei varmasti ole kovinkaan outoa puuhaa hänelle ollut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, kyllä monet 17-vuotiaat pitävät seksistä ml. suuseksin antaminen. Tuliko yllätyksenä jollekin? Seksin harrastamiseen ei vaadita täysi-ikäisyyttä, joten missä ongelma?

Vierailija
4/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 13:35"]

Tuota, kyllä monet 17-vuotiaat pitävät seksistä ml. suuseksin antaminen. Tuliko yllätyksenä jollekin? Seksin harrastamiseen ei vaadita täysi-ikäisyyttä, joten missä ongelma?

[/quote]

Joo, mutta tiedätkös mitä se sellainen julkaistu materiaali on jossa on seksiä ja alaikäisiä? Tämä biisi nyt ei vielä tuohon kategoriaan sentään kuulu, mutta ei mielestäni jää kovin kauas... 

Vierailija
5/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo, varsinkin sen tuottajille. Tyttöä kohtaan tunnen lähinnä myötähäpeää. Tuota laulua tulevat luultavasti rallattamaan 5-13v tytöt, joiden mielestä biisi on makee ja vanhemmat häpee kauppareissuille silmät päästään. 

Vierailija
6/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se ison kylän Britney sitten..? Aloitti nuorena eikä nekään sanoitukset ihan kilteimmästä päästä olleet.

Vierailija
7/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jossain pätkän videota, en jaksanut katsella ja kuunnella, enkä jaksa vieläkään. Kyllä YleX:n kesäkumi -biisejäkin on ollut laulamassa nuoria plikkoja, en näe sitä ihmeellisenä. Kolehmainen tosin on tekemässä itsestään pelleä aika tehokkaasti. Ensin se järkyttävä Kuuden vuoden kuuliaisuus ja nyt tämä. :D

Vierailija
8/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole ennenkään osannut musiikkia tuo Maki tehdä, joten kai huomiota pitää yrittää hakea sitten hyvän maun rajoja koettelemalla. Seksi musiikkibisneksessä on niin vanha ja väsynyt juttu (paskaa on yritetty myydä riisumalla jo ties kuinka kauan) että ehkä siksi laulajaksi on valittu nuori tyttö, saa varmemmin huomiota. Eipä se huomio kuitenkaan paskaa musiikkia sen vähemmän paskaksi muuta.

Vierailija
9/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maki = puoliapina

Vierailija
10/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikka hoiti ton homman sentään tyylillä sillon aikoinaan. En usko että kukaan minkäänikäinen mies panisi tuollaista tätimoonikaksi pukeutunutta, eiköhän tuo tyttö saa jatkossakin tyytyä siihen karkkitikkariin :D

Vierailija
11/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jjeeee hubbabubba biisi kyllä on :)

Vierailija
12/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tuossa ei mielestäni ole se että "herravarjele sehän on lapsi vielä" vaan se että biisi ja video ovat ihan ruokottoman huonoja ja väkisin tehtyjä. En minä ollut sen aikuisempi tai lapsempi 18-vuotiaana kuin 17-vuotiaanakaan. Tuollaista en olisi kyllä suostunut tekemään minkään ikäisenä.

Jos tuon laulaisi paljon nuorempi tyttö niin sitten voisin alkaa järkyttyä iästäkin, nyt järkytyn vain siitä miten huonoa musiikkia nykyisin tehdään (no, uutena se nyt ei sentään tullut).

Vierailija
13/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy Diamond tuli julkisuuteen biisillä "what's in it for me" ollessaan 13-vuotias ja keimaillessaan parisuhteesta kertovan biisinsä musiikkivideossa lyhyen hameen helmat liehuten. Osa musiikkikanavista kieltäytyi näyttämästä videota ollenkaan.

Ajattelin siihen aikaan että turhan nuori tyttö sellaiseen, mutta biisi sinänsä oli parempi, ja tytöllä oli ääni kohdallaan. Samaa ei voi sanoa tästä suomalaisesta 17-vuotiaasta, ikää tarpeeksi, laulutaitoa sen verran että voisi mennä vielä harjoittelemaan, ja etsiä paremman biisintekijän siinä samalla.

Vierailija
14/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi omaperäistä. Googlatkaa France Gall ja kappale "Les sucettes".

Vierailija
15/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin kamala ollut...

Vierailija
16/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kuunnellut biisiä, mutta... Kun olin 17, olin avoliitossa, tunnollinen opiskelija, odotin esikoistani ja aloin käydä autokoulua. Eivät kaikki ole enää pikkulapsia tuossa iässä.

Vierailija
17/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 00:58"]

En ole vielä kuunnellut biisiä, mutta... Kun olin 17, olin avoliitossa, tunnollinen opiskelija, odotin esikoistani ja aloin käydä autokoulua. Eivät kaikki ole enää pikkulapsia tuossa iässä.

[/quote]

On eri asia olla pikkulapsi kuin vastuullinen aikuistuva parisuhteessa elävä taikka kuin lutka.

Vierailija
18/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 07:49"]

[/quote]

On eri asia olla pikkulapsi kuin vastuullinen aikuistuva parisuhteessa elävä taikka kuin lutka.

[/quote]

häh? ai nainen joka haluaa seksiä on lutka? just just. ei ihme että lassukat ei saa seksiä kun asenne on tuollainen.

Vierailija
19/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep...mahtaakohan toi tyttö ees ymmärtää mistä kaikesta laulaa?

Vierailija
20/27 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 08:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 07:49"]

[/quote]

[/quote]

häh? ai nainen joka haluaa seksiä on lutka? just just. ei ihme että lassukat ei saa seksiä kun asenne on tuollainen.

[/quote]

Pointti tässä onkin se, että laulaja on vielä teini, ei nainen.