Mikä paras lasten kirjakerho?
Osaisittekohan auttaa kertomalla mikäois paras kirjakerho? Meillä on 9kk poika ja vauva tulossa. Mistä ootte saanu parhaat kirjat, missä kerhoissa on hyviä kirjoja jo pienille? Kun noita mainoksia tulee monenmoisesta kerhosta.. Lasten omassa kirjakerhossa tuntuu olevan kirjat melkein kaikki disney-aiheisia ja vau'kirjaan en ajatellut liityä. Mutta mites Uppis-kerho tai lasten parhaat kirjat ja mitä muita niitä olis?
Kommentit (5)
Vau-kerho on totista rahastusta. Kaksi kertaa olen sen pauloihin langennut. Ekan kerran, kun esikoinen oli vauva, ja toisen kerran kun hän oli 3-vuotias ja sieltä mainostettiin jotain matikkasarjaa. Nyt olen luvannut itselleni, että ei koskaan enää :)
Mutta Lasten parhaat kirjat ja Uppo-Nallen kirjakerho ovat olleet ihan hyviä kokemuksia. Enää emme tosin kuulu niihinkään.
Minäkin olen tykännyt! Kauniita kirjoja, ja sopivan pituisia, niin jaksaa pienempikin seurata ne alusta loppuun saakka. Meidän 4v ja 1v lapset tykkää molemmat niistä kovasti! Ihana, kun niissä on mukana tuttuja satuja omasta lapsuudesta :) Tammen kultaiset kirjat on siitäkin hyvä, että ei ole sitoutumista mihinkään ja erota voi milloin haluaa.
Tammen kultaiset kirjat kirjakerho on mun lemppari. Sieltä tulee niitä mahtavia klassikkokirjoja, joita on itsellekin pienenä luettu. Varsinkin jos sulla on noin pienet lapset, niin suosittelen!
Täältä ääni Uppikselle :)
Valitsin tämän kirjakerhon, koska sieltä mielestäni saa parhaiten ajattomia klassikkokirjoja. Valikoima on myös monipuolinen esim. löydetty tosi kivoja askartelukirjoja. Lisäksihän sieltä löytyy kirjoja myös kasvatukseen, harrastuksiin jne..
Itse kuulun Lasten parhaat kirjat -kerhoon, ja olen tykännyt. Sieltä on edullista tilata, kuukauden paketit on helppo perua, ja niihin ei ole velvollisuutta. Sen lisäksi kun vertailin paria kirjakerhoa liittymisvaiheessa, tuolla näytti olevan paras valikoima erityyppisiä kirjoja ja eri-ikäisille. Kerhosta saa kirjojen ohella myös kuuntelucd:itä, palapelejä, ym. ajoittaisina tarjouksina.