Onko parikymppinen liian nuori äitipuoleksi?
Kommentit (7)
Harva parikymppinen on riittävän kypsä äidiksikään. Vielä harvempi osaa suhtautua äitipuolen rooliinsa asiaankuuluvalla tavalla sen ikäisenä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 19:46"]
Harva parikymppinen on riittävän kypsä äidiksikään. Vielä harvempi osaa suhtautua äitipuolen rooliinsa asiaankuuluvalla tavalla sen ikäisenä.
[/quote]Näin. Parikymppiset ovat ihan lapsia vielä.
Olen 22 vuotias, odotan ensimmäistä lastani ja olen koulu- ja alle kouluikäisen lapsen äitipuoli. En siis kuitenkaan ilmeisesti ole kypsä äidiksi?
Minä olen 22v äitipuoli. Tulin äitipuoleksi 19-vuotiaana, ja nyt olen itsekin vauvan äiti. Voin myöntää ihan suoraan, että aluksi en oikein tajunnut rooliani ja sen tuomaa vastuuta. Sysään kyllä tästä osan miehenkin harteille, hän ei tehnyt (eikä ole edelleenkään tehnyt) juuri mitään esim. edistääkseen minun ja lasten välejä. Vieläkään hän ei näe tiettyjä ongelmakohtia tässä uusperheessä. Ajattelee vain, että no mulla on noi etälapset ja ne käy täällä, ja siinä se. Hyvin paljon muuttui ajattelussani, kun tulin itse äidiksi.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 20:03"]
Olen 22 vuotias, odotan ensimmäistä lastani ja olen koulu- ja alle kouluikäisen lapsen äitipuoli. En siis kuitenkaan ilmeisesti ole kypsä äidiksi?
[/quote]Miksi pilasit nuoruutesi?
En koe nuoruuteni olevan pilalla. En ole koskaan ollut esimerkiksi baarissa ramppaaja tyyppiä.
Ja jos olen baareissa käynyt, olen ollut selvinpäin. Enemmän olen kiinnostunut urheilusta, kodin kunnossapidosta !! ( jopa neuroottisesti) ja puolisoni kanssa koti-iltojen viettämisestä.
Enemmän minusta tuntuu siltä että nyt saan elämääni sen mikä on puuttunut.
te ikäerohullut, oletan että teitä on useampia, ootte niin ärsyttäviä, että tekee mieli ihan piruuttaan alkaa juosta kieli vyön alla kolmekymppisten perheellisten miesten perässä.