Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa?? Yleisoireita ja muita ihmeellisyyksiä

Vierailija
19.06.2013 |

Luulin ensin, että minulla on vain flunssa, mutta kyllä nyt alkaa olla melko pitkäkestoista ja on vähän omituisempiakin oireita lisänä... n. 7 viikkoa sitten alkoi yskä ja muut flunssaoireet, sitten ne hieman helpottivat viikon-kahden päästä, mutta edelleenkin esim. kurkku on kipeä aina aamuisin, hetken. Sitten päiväksi menee kurkkukipu kokonaan pois, kunnes  seuraavana aamuna on kipeä vähän aikaa.

Nuhaa on, ei mitään järkyttävää, mutta on kuitenkin, paksua räkää tulee. Ei nyt koko aikaa joudu olemaan niistämässä, mutta pari kertaa päivässä kuitenkin (en yleensä joudu niistämään laisinkaan, jos olen terve).

Toinen silmä vuotaa vettä toisinaan, tänäänkin aamupäivällä silmä vuosi vettä pari-kolme tuntia, ihan kyyneleet vieri tästä toisesta silmästä poskille saakka. Toisessa silmässä ei mitään. Silmä ei kuitenkaan ole punainen eikä mitenkään tulehtuneen oloinen noin muuten. Mutta muuten silmät ovat välillä vähän oudot, tuntuvat joskus sumeilta.

Väsyttää toisinaan niin että pitäisi päiväunet ottaa (ei normaalia minulle) ja olo on jotenkin puolikuntoinen ja vetämätön.

Ei mulla kuitenkaan ole mitään kuumetta, päänsärkyä tms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIDS

Vierailija
2/4 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergialta kuulostaa, yhdistettynä flunssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normiallergiaa, hommaa lääkkeet, nenäsuhke, nieltävät tabletit ja silmätipat. Kyllä se siitä.

Vierailija
4/4 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia, poskiontelotulehdus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan