Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vauvalla voi olla?

Vierailija
19.06.2013 |

Pyllystä mitattuna lämpö 37,7, ripulia(ainakin siltä näyttää kun vaippaan imeityy ja tulee tooosi usein, useemmin kuin ennen) ja häpyhuulet todella kirkkaan punaiset ja märkii! on todella kutiavakin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on muuten syönyt ja juonut,, vähän kakoi äsken ruokaa kyllä.. ap

Vierailija
2/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin soittaisin neuvolaan huomenna. Bepanthenia pyrstöön. Minkä ikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokavalioon lisätty jotain uutta? Tai jos imetät, niin oletko syönyt jotain poikkeavaa? Tai syönyt jotain lääkkeitä? Tai vaihtanut korvikemerkkiä? MInusta vaikuttaisi siltä, että nyt on syöty jotain mikä ei vauvan masulle sovi: allergiaa, liian tulista ruokaa tai esim. antibioottia, joka ärsyttää mahaa.

Jos tunnistat jonkun lisätyn ruoka-aineen, joka voisi olla syyllinen, niin älä nyt ainakaan syö/syötä sitä lisää.

Itse olen todennut vauvan (ja vähän isommankin) märkivään ihottumaan parhaaksi seuraavan "reseptin": huolellinen pesu runsaalla haalealla vedellä, huolellinen kuivaus ensin pyyhkeellä taputtelemalla ja viimeistely puhaltelemalla kuivaksi. Ja lopuksi reilulla kädellä hajustamatonta talkkia. Tämä toistetaan useita kertoja päivässä, tavoite on siis pitää alue kuivana, eli jos märkii talkin märäksi ja haisevaksi  tai vaippa alueella aina kun pissaa ja/tai kakkaa vaipan märäksi niin ei kuin uusi pesu ja kuivaus. Kokemukseni mukaan toimii paremmin kuin mitkään rasvat.

Vierailija
4/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin lääkäriin lähiaikoina tarkistukseen, jollei yön yli asetu yhtään.

Vierailija
5/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatautia voi olla. Voi olla kyllä ihan jotain muutakin.

Sinkkivoidetta vaippa-alueen iholle, jottei satu vauvaa.