Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs pitäisi tuumata tällaisesta jutskasta?

Vierailija
25.07.2020 |

Kun uusi tuttavuus, jota et ole tavannut vielä livenä, ymmärtää asian väärin, korjaan sen ja kerron mitä tarkoitin, ja tyyppi VÄITTÄÄ, että joo näin ajattelinkin (paitsi että et ajatellut, kun juuri hetki sitten todistit toisin.)

Miksi joku valehtelee tuollaisessa asiassa? Miten suhtautuisit? Netissä on kaverisivustoja ja -sovelluksia, siksi emme ole vielä tavanneet.

Ihan kivalta tyyppi vaikuttaa eikä onneksi viestittele liian tiiviisti, mutten ymmärrä että miksei voi sanoa, että aaaa sori ymmärsin väärin, juujuu :D Vaan pitää valehdella...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekava, älä enää ikinä tee aloitusta tänne.

Vierailija
2/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumaa ihan mitä haluat.

Jos välttämättä haluat minulta neuvon, niin ota tuo juttu niin raskaasti, että muutat pois Suomesta ja hurahdat uskoon ja matkustat Andamaanien saariryhmään ja hankkiudut Sentinel-saarelle viemään Kristuksen ilosanomaa alkuasukkaille.

Toivottavasti neuvo kelpasi.

Vierailija
4/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarihan se on kuitenkin, anna olla.

Vierailija
5/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko sinulle luotettava vaikutelma ihmisestä, joka valehtelee noin mitättömästä asiasta?

Ap

Vierailija
6/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko sinulle luotettava vaikutelma ihmisestä, joka valehtelee noin mitättömästä asiasta?

Ap

Tulisi. Äänestäisin häntä presitentiksi.

Vierailija
7/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus tuota samaa. Kärsin huonosta itsetunnosta ja voimakkaista häpeäntunteista, joten tuollainen oli hölmö hätäreaktio tilanteeseen missä jostain syystä tunsin tulleeni vahvasti nolatuksi. Sen tajuaa heti itsekkin, mutta sama ongelma pakottaa pidättäytymään hätävalheessa, koska sen myöntäminen sitten taas olisi vielä häpeällisempää.

Vierailija
12/18 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuosta nyt mitään kovin suuria johtopäätöksiä vetäisi.

Vierailija
13/18 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain ärsyttää tuollainen, kun homma on niin selkeä kuin olla ja voi. Esimerkiksi minä kirjoitan (eli jää mustaa valkoisella): rakastan kissoja! Ja toinen sanoo: oi, minäkin, ihanaa että sinullakin on kissa :) minä: Siis ei minulla enää ole kissaa, joskus oli :) Hän: Sitä siis tarkoitinkin!

-_- En vain tajua miten vaikeaa on sanoa, että hups, ymmärsin väärin. Ventovieraitahan tässä ollaan eikä kumpikaan tiedä toisesta yhtään mitään.

Vierailija
14/18 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikusta asiaa 🙄

Vierailija
15/18 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se olitkin sinä, joka tajusi väärin hänen kommenttinsa? Miksi on niin vaikea myöntää tai edes ottaa huomioon sitä vaihtoehtoa?

Lyhyet tekstiviestit on niin helppo ymmärtää vähän väärin.

Vierailija
16/18 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuumaa ihan mitä haluat.

Jos välttämättä haluat minulta neuvon, niin ota tuo juttu niin raskaasti, että muutat pois Suomesta ja hurahdat uskoon ja matkustat Andamaanien saariryhmään ja hankkiudut Sentinel-saarelle viemään Kristuksen ilosanomaa alkuasukkaille.

Toivottavasti neuvo kelpasi.

Mitä saat tällaisesta ilkeilystä?

Vierailija
17/18 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiystävää nolottaa, koska hän on ujohko, tai kommunikointi on muuten vaikeaa kun ei voi puhua suoraan, kasvoista kasvoihin.

Vierailija
18/18 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se olitkin sinä, joka tajusi väärin hänen kommenttinsa? Miksi on niin vaikea myöntää tai edes ottaa huomioon sitä vaihtoehtoa?

Lyhyet tekstiviestit on niin helppo ymmärtää vähän väärin.

Tsiisus :D ensinnäkin keskustelemme sähköpostitse ja miten tyhmänä pidät ihmisiä noin yleisesti? Kai minä osaan lukea mitä hän on minulle kirjoittanut :DD😴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan