Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja raskaustesin tekemisen ajankohtaan. :)

19.06.2013 |

Elikkäs, ittelläni tälläinen tilanne, että lopetin e-pillerit (cerazette) 21.5.-13 ja menkkani olivat 3.5-17.5.-13 todella nihkeänlaiset, mutta kuitenkin pariviikkoa kestävät. Pillereiden käytön aikana oli todella epäsäännölliset, niinkuin nuo pillerit tekevätkin. Ja pillereitä käytin n. 6 vuotta. 
Lopettamisen jälkeen on ollut aktiivista makuuhuoneen puolella, sillä aviomiehelläni, sekä minulla on kova vauvakuume! 
Seuraavat menkkani olivat 9.6-10.6, jolloin tuli todella vähän vain vuotoa, muutomia "verisuiroja". (normaalisti kun on ollut säännölliset vuodot olen vuotanut kuin ämpäristä!).

Tuntemuksia on ollutkin, joko alkavasta raskaudesta tai hormoneista. Eli; tissit on ollut arat, kipeät ja kovat! Pieni muotoista ummetusta ollut, mielialanvaihteluita sekä vatsan päällä ei pysty nukkumaan ja on pinkeänä. Samoin paha maku suussa ollut paripäivää, ja kyllä, olen pessyt hampaani, ettei siittä johdu. En ole varma onko raudan maku?

Raskaustestejä olen tehnyt rsfu:n testeillä ja tänään testasin apteekin omalla testillä (en testannut kuitenkaan aamuvirtsasta), mutta kaikki on sanonut negatiivistä.

Ja kun vuotoni eivät ole olleet n.6 vuoteen säännöliset, mihin ajoitan raskaustestin tekemisen, niin että siinä jo suurinpiirtein luulisi näkyvän oikea tulos?

auttakaahaan tyhmää:D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös cerazette-pillerit käytössä 2,5-3,5 vuotta, tarkalleen muista. Lopetin pillerit yli vuosi sitten toukokuussa ja aloitettiin yritys samointein. Vieläkään ei ole tullut tulosta. Pillereiden aikaan minulla ei ollut ollenkaan kuukautisia ja ensimmäiset kierrot pillereiden lopetettua venyivät jopa 47 ja 46 päivän pituisiksi. Siitä ne ovat pikkuhiljaa lyhentyneet 29-36 päivään. Ja monen monta raskaustestiä kului hukkaan viime kesänä kun luulin olevani raskaana ja oireitakin oli. Pillereitä lopettaessa siis voi olla samanlaisia oireita kuin raskaana ollessa. Syksymmällä tein sitten myös ovulaatiotestejä, mutta nekään eivät mitään näyttäneet vaikka testasin koko kierron. Varmaankin pillerit pistivät koko kropan sekaisin. Nyt on taas ovulaatiotestit käytössä ja plussaa ovat näyttäneet, mutta vielä en ole raskautunut. Toivotan tsemppiä ja odottele vain rauhassa menkkoja! Toivottavasti raskaudutaan pian molemmat! :)

2/3 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että molemmilla pian se tapahtuisi!
Itselläni on kaiken lisäksi kohtutakana, vaikka kuulemma se ei hankaloita raskautumista. Ainakin gynekologini niin sanoi, mutta mummollani jolla on sama ongelma, sanoi että hän yritti ensimmäistä lastansa 2vuotta ja silloin sanottiin, että se johtuu kohdun asennosta. Että tiedä ja arvaa sitten :) 

Ovulaatiotestejä en ole ostanut, mutta jos ei vuoteen tärppää niin kaippa se on semmoinen sitten ostettava ja hakeuduttava tutkimuksiin.

Onnea anpiainen teille yritykseen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan täten tänne, että itselläni on tärpännyt nyt :) todella varhaisessa vaiheessa vielä ollaan :)