Kuinka usein seksiä ja aloiteprosentit?
Ja taustaksi voisit laittaa vaikka parisuhteen keston ja perhetilanteen...
Meillä 3 lasta (3-10v), yhdessä oltu n. 18 vuotta, seksiä ehkä kerran 10 päivään. Aloitteellinen 80% minä, mies 20%. Mietin, onko toisilla tosi paljon vilkkaampaa...?
Kommentit (8)
Yhdessä 7 v, ei lapsia, aloitteet aika 50/50
Mun mielestä ap:lla on asiat suht hyvin, kun olette olleet noin kauan yhdessä ja edelleen on seksiä säännöllisesti, vaikka sitä olisikin sitten "vain" 10 päivän välein. Jos olette tyytyväisiä tilanteeseen niin mikäs siinä.
Meillä ei lapsia, ollaan oltu 2 vuotta yhdessä eli ei kovin pitkään. Seksiä kolmisen kertaa viikossa. Enemmänkin voisi olla, mutta tällä hetkellä molemmilla on kiireitä, paljon töitä ja stressiä. Rennompina aikoina seksiä on ehkä 5-6 kertaa viikossa. Aloitteet menee mun hyväksi 75/25, enimmäkseen sen takia että mies ei halua tehdä aloitetta kun olen tyrmännyt hänet liian usein. Ja totta se onkin, että stressi ja väsymys vaikuttaa muhun enemmän ja sitten helpommin tulee sanottua että 'oon niin väsynyt, haluan vain nukkua' tms. :( Tiedostetaan tämä kyllä molemmat, ja olen nyt yrittänyt parantaa tapojani. Seksi on kuitenkin kivaa ja rentouttavaa, eikä siihen välttämättä tarvitse aina edes käyttää kovin paljon aikaa.
Minä vonkaan 6/7 päivää ja rakastelemme seitsemäntenä miehen aloitteesta. Ensin tuo haluaa että teen aloitteen mutta sitten ei kuitenkaan suostu?? Minä haluaisin rakastella silloin kun olemme kaksin kotona mutta miehelle ei koskaan sovi, sitten ainoa vaihtoehto on pe tai la ilta... kunhan lapset on menneet nukkumaan.
Enemmän minäkin voinkaan tavan vuoksi kuin intohimosta - mun mielestä vaan parisuhteessa täytyy pitää kipinää yllä tai se unohtuu täysin!
17v/4 lasta
Yhdessä 10 vuotta, kaksi lasta 3-6v. Pari kertaa kuussa, aloitteet aika tasan 50-50.
6 lisää: harvakseltaan mutta tosi tosi hyvää :)
Seksiä 5-7 kertaa viikossa. Yhdessä olemme olleet 17v. Lapsia 4kpl. 14-25v. Osa on jo muuttanut omilleen. Olemme tosin tilanteessa, että kukaan lapsista ei asu kotona. Aloitteet menee 50/50. Molemmat on meillä aktiivisia ja innokkaita.
aika vähän seksiä! itselle ihanteellinen olisi n. 5 kertaa viikossa ja nainen olen.
Yhdessā 16 v. Mies aina aloittelija. Olisin itse täysin ilma, kun en ole mikään seksikone. Paineita saan purettua bodycombatissa.
N 1 x vk, tai sitten harvemmin.