En ole tarpeeksi uskottava työelämään
En minä osaa myydä osaamistani sille rekry tyypille, ei sillä että edes mitään osaisinkaan. Mitä minä muka osaan? Keksiä huonoja ideoita, lukea, kirjoittaa, kävellä, syödä. Jippii! Mitä minä tällä elämälläni teen? En osaa nauttia yhtään mistään, kun koen huonommuutta koko ajan. En vaan pysty samaan kuin muut.
Kommentit (9)
Kun noin on, eihän sulla ole mitään menetettävää. Mä aloin ajatella niin ja kappas vain, olinkin sitten itsevarma ja uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Kun noin on, eihän sulla ole mitään menetettävää. Mä aloin ajatella niin ja kappas vain, olinkin sitten itsevarma ja uskottava.
Menetänhän minä lopulta vapauteni. On te-toimiston ja viranomaisten sylkykuppi ja sätkynukke. Pitää tehdä mitä käsketään, pystyy elämään vain minimaalisesti jos ollenkaan, eikä yhtään pysty toteuttamaan omia halujaan.
Onko armeija käytynä? Vaikuttaa paljon.
m39
SUomesssa rikastut periaaatteessa sillä että keksit hyvn idean ja myyyt sen ulkomaalaisille jättiyhtiöillle. Periaaatteessa tarvita kuin yksi onnistunut suorite josssa on potentiaaalia, saaat miljoonia ja elät silllä lopunikäsi.
Vierailija kirjoitti:
SUomesssa rikastut periaaatteessa sillä että keksit hyvn idean ja myyyt sen ulkomaalaisille jättiyhtiöillle. Periaaatteessa tarvita kuin yksi onnistunut suorite josssa on potentiaaalia, saaat miljoonia ja elät silllä lopunikäsi.
Miksi aina aletaan puhua rikastumisesta? Kyse oli siitä, ettei pääse edes työelämään?
En pysty vakuuttamaan ketään, miten pystyisin. Aina on jossain joku minua parempi, ja epävarmuuteni näkyy usein vaikka kuinka yritän peittää sen ja täyttää itseni positiivisuudella. En vaan jaksa enää, kun ei se aiemminkaan ole johtanut mihinkään onnistumisiin. En minä varmaan edes pääse työelämään ikinä.
Työ eläämä on prseeestä jos siellä ei saa mitään aikaiseksi varsinkaan oma lompakkko paksune siiitä. Varsiinkin jos on tulllut hankkineeksi humalapäisssään pari mukulaaa sihen niiin ei siiiinä varmaan muu auta kun hankkia joku vääräpassi ja paeta johonkin viidakkkoon.