Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä kosketusta

Vierailija
24.07.2020 |

Onko muilla samoja tuntemuksia? Lapset isoja ja yhtäkkiä onkin puolison kanssa piinaavia iltahetkiä kun odotellaan niitä kotiin saapujia kesäiltaisin. Ollaan ajauduttu niin erilleen toisista, ettei oikein osata puhua muuta kuin lapsista tai kotieläimistä ja laskujen maksamisista. Välillä tulee vaivautunut hiljaisuus ja useasti sitä välttääkseni, lähden nopeasti syötyäni pois pöydästä. Häpeäkseni tunnustan että pidän langattomia kuulokkeita useasti päässä, vaikka en mitään kuuntelisikaan, jotta ei olisi vaivaantunutta tunnetta. Ainakaan puoleen vuoteen en ole ollut puolisooni minkään laisessa fyysisessä kosketuksessa, jos en ole vahingoissa ohi kävellessä hipaissut. Lapsia halaan päivittäin, mutta ei se ole yhtään sama asia kuin puolisolta saatu huomio tai kosketus. Tähän tilanteeseen on vain pikkuhiljaa, vuosien ja oikeastaan lähikuukausien aikana ajauduttu. Ikäänkuin annetaan olla, puhua ei oikein osata, eikä uskalletakaan ehkä.
Mitään kriisiä ei ole, mutta on vähän niin kuin kämppiksen kanssa asuisi. Ja tämä hirvittävä läheisyyden kaipuu, millä sen tukehduttaisi? Pelottaa, että ajaudun vielä ihastumaan vanhoilla päivilläni johonkin, joka osoittaa huomaavaisuutta ja pistää keski-ikäisen pääni pyörälle. Se ei ole tavoitteeni, lähinnä pahin pelkoni. Mutta välillä vaan tuntuu, että antaisi mitä vaan että tuntisi itsensä rakastetuksi ja tärkeäksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko puhuisit puolisolle etkä provo-ttuilupalstalle?

Vierailija
2/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko puhuisit puolisolle etkä provo-ttuilupalstalle?

provo-ttuilupalsta?🙈😂 Montako otit?

Vierailija
4/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita muutos itsestäsi.

Tee jotain toista ilahduttaaksesi. Kosketus on helppo aloittaa jostain arkisesta, kuten selänpesusta saunomisen yhteydessä tai hartioiden hieronnasta. Ihminen tarvitsee kosketusta. Pyydä hierontaa, pesua tai rasvausta myös itsellesi.

Vierailija
5/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, ihonikävä.

Vierailija
6/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita muutos itsestäsi.

Tee jotain toista ilahduttaaksesi. Kosketus on helppo aloittaa jostain arkisesta, kuten selänpesusta saunomisen yhteydessä tai hartioiden hieronnasta. Ihminen tarvitsee kosketusta. Pyydä hierontaa, pesua tai rasvausta myös itsellesi.

Kiitos asiallisesta kommentista ja neuvoista. En muista milloin olisin käynyt yhtäaikaa saunassa, voisi säikähtää kun sinne yhtäkkiä porhaltaisin. Täytyy aloittaa jostakin pienemmästä. Pyörtyä pätkähtää ukko kun emännän alasti näkee😂

-ap

Vierailija
7/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin strutsin sulan, sillä hivelen itseäni aina kun kaipaan kosketusta.

Vierailija
8/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, ihonikävä.

Se on juuri se. Sen yli pääsee kyllä vaikka lenkille lähtemällä, elokuvaa katsomalla.. välillä se vaan kaihertaa kovasti.

-ap

Vierailija
9/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Me on miehen kanssa alettu nukkua omissa huoneissa kun kuopuskin muutti omilleen. On omaa rauhaa ja kumpikin puuhailee omiaan. Nautin suunnattomasti kun ei ole enää seksiinkään paineita kun ei nukuta vierekkäin.

Yhdessä syödään sentään vielä välillä.

Vierailija
10/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään, ettei nyt yksi sulkaa auta. Tarvitsen koko strutsin😂

-ap

Vierailija
11/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tämä teksti miehellesi ja anna hänelle. 

Sano, että kaipaat ja puhuminen on vaikeaa.

Kysy, suostuisiko hän muutokseen  yhdessä?

Vierailija
12/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Me on miehen kanssa alettu nukkua omissa huoneissa kun kuopuskin muutti omilleen. On omaa rauhaa ja kumpikin puuhailee omiaan. Nautin suunnattomasti kun ei ole enää seksiinkään paineita kun ei nukuta vierekkäin.

Joo, niin mekin on nukuttu jo useampi vuosi, vaikka lapset asuvat kotona. Että tästä kun vielä menee kuivemmaksi ja nuivemmaksi niin seuraava siirto onkin sitten Sahara..

-ap

Vierailija
13/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Joo, niin mekin on nukuttu jo useampi vuosi, vaikka lapset asuvat kotona. Että tästä kun vielä menee kuivemmaksi ja nuivemmaksi niin seuraava siirto onkin sitten Sahara..

-ap

Ota itsellesi pieni ja suloinen kissa! Tai koira.

Vierailija
14/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kamala parisuhde. (sivusta)

Vierailija
15/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaa miestä.

Tämä on oikeasti hyvä neuvo! Minä keksin tuon itse pari viikkoa sitten. Meillä on takana 15 v. yhdessäoloa ja vaikka meillä on edelleen ihan mukavaa yhdessä, hellyyttä ei ole ollut vuosiin. Mies ei ole varmaan koskaan ollut kovin aktiivinen sen asian suhteen ja minä olen hellitellyt lasta niin paljon, että omat läheisyyden tarpeet ovat varmaan tyydyttyneet siinä. Nyt sitten vaan tuli puskista kova tarve saada hellyyttä, semmoinen ahdistuksensekainen kosketuksen tarve. Sitä kun olin aikani ihmetellyt, tajusin, että olenpa minä hullu, kun en pyydä halauksia mieheltäni. Niinpä kerran pysäytin hänet keittiössä ja sanoin: "Anna hali". Hän näytti yllättyneeltä, mutta myös ilahtuneelta. Hänellä on leveä rintakehä ja vahvat käsivarret ja hän puristi oikein kunnolla ja silitti selkääni. Mietin, että mikä idiootti olen ollut, kun en ole tehnyt tuota aiemmin. Mies kysyi, että mikäs nyt tuli. Sanoin, että halusin vain halauksen. Sen jälkeen olen halannut miestäni joka päivä, eikä hänellä näytä olevan mitään sitä vastaan, vaikka ei ole itse tehnyt aloitetta (hän on kyllä ruvennut hipaisemaan minua ohikulkiessani). Vaikka tuo voi tuntua jostain vähältä, että halataan vain kerran päivässä, mutta tuo vaikuttaa selvästi meidän suhteeseemme. Ilmapiiri kotona on selvästi lempeämpi ja ärtynyttä puhetta on vähemmän. Minä koen tavallista enemmän rakkauden tunteita miestäni kohtaan ja olen suorastaan rakastunut häneen. Kannattaa kokeilla! Oli se minullekin alussa jännittävää ja mies oli ihmeissään, mutta ilman muuta kannatti ja ajattelin, että pidän tästä kiinni jatkossakin, vaikka minä olisin yksin aloitteentekijä.

Vierailija
16/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit aloittaa sanoilla

Kuule, musta tuntuu että olemme eriytyneet toisistamme. Mitä mieltä sinä olet?

Vierailija
17/18 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina anta kosketus ja rakkaus, iso kalu ja sina olla tuutuvainen. Anta osote.

Jamal avuliaana

Vierailija
18/18 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on suurin piirtein huonoin neuvo, minkä olen koskaan nähnyt. Kun kaipaa tiukkaa ja lämmintä halausta, voi hipsutella ihoaan kuolleen linnun sulalla ja kaipaus poistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi