Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehelle kaikki muu tärkeää, perhe ei.

Vierailija
31.07.2008 |

Miten suoraan lapsille voi tämän sanoa? Jos siis kuvittelevat olevansa isänsä elämän keskipisteitä. Kuitenkin miehellä baari-illat, saunaillat, harrastukset kaikki oman navan ympärillä pyörivät asiat menevät aina lasten eteen. Lapset ihmettelevät miksi vanhemmat aina riitelevät ja tuossa on syy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies tokene, niin mieti ratkaisua, jossa ei tarvitsisi riidellä koko ajan.

Vierailija
2/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itsekseen. Eihän puolisoiden tarvitse tehdä kaikkea yhdessä kuin paita ja peppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen menot vain lisääntyneet raskaantumisen jälkeen. Kissat on nostettu pöydälle jo niin monesti, etten enää jaksa. Mitä vaikuttaa puhua kuin seinille, mies myöntelee ja lupaa niitä näitä. Kun lupausten toteuttamisen aika tulee, niin mies jatkaa vain entiseen tyyliin ja sanoo "mitäs sitten". Tyhmä minä, kun vielä kolmanteen lapseen suostuin.

Vierailija
4/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, monet kerrat on sovittu, esim. minun kyläilystä yksin jossain ystävillä tms. ihan yöreissustakin. Mutta sovitut ei pidä, nytkin mies häipyi kalaan, vaikka oli sovittu jo viikko pari sitten, että minä lähden reissuun.

Vierailija
5/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies osallistuisi perheen arkeen, kun nuorin lapsista olisi kaksi vuotias tekisin miten itse parhaaksi näkisin.

Vierailija
6/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on totta niin lapset tajuavat sen aikanaan itsekin.

Vierailija
7/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Jos parisuhde ei toimi niin se ei toimi, ei erotessakaan haukuta lapsille vanhempaa! Lapsien kuulu olla lapsia.

Mua ihmetyttää että miten oot sopinu matkan jonnekin (myös miehesi kanssa) ja nyt hän lähtee omalle reissulle. Unohtiko, mikä kumma? Kyllä tohon joku selitys kuuluu olla.

Vierailija
8/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi minulle vain että mene muulloin. Ja ei tämä ollut ensimmäinen kerta. Miten sitä sitten väkisin lähtee, jos toinen vain laittaa kamat autoon ja häipyy. Enpä nyt viitsi alkaa oven suussa kättä vääntämään, että kumpi nyt pääsee...

Eniten ottaa päästä se, että lapset ikävöivät isää ja haluaisivat viettää yhdessä. Odottavat aina innolla, kun isillä on vapaapäivä ja se paska hommaa aina muuta puuhaa ja lapset itkee sitten perään.

Kasva aikuiseksi.

Jos parisuhde ei toimi niin se ei toimi, ei erotessakaan haukuta lapsille vanhempaa! Lapsien kuulu olla lapsia.

Mua ihmetyttää että miten oot sopinu matkan jonnekin (myös miehesi kanssa) ja nyt hän lähtee omalle reissulle. Unohtiko, mikä kumma? Kyllä tohon joku selitys kuuluu olla.

Vierailija
9/9 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis tuollaisella intensiteetillä osallistuu perhe-elämäänne. Minä eroaisiin siitäkin huolimatta, että kolmas on tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan