Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lakkasit meikkaamasta päivittäin? Kerro meikkausrutiineistasi elämäsi varrella

Vierailija
24.07.2020 |

Itse en lukiossa meikannut lainkaan, yliopistolla kyllä, töissä kyllä, äitiyslomalla en, töissä kyllä, nyt keski-ikäisenä en. Se vain jotenkin jäi. En siis meikkaa rahtuakaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää. Pari vuotta sitten lopetin. Nyt olen laittanut ulos mennessä (ei kauppa ym) ripsiväriä ja peitellyt silmien alusia kun näytän sairaalle ilman niitä. Mutta ei ole ikävä meikkivoiteita, rajauksia ym töhnäkerrosta naamalla.

Ripsiväri ja peitevoide ON meikkaamista. Eli meikkaat.

Kyse oli päivittäisestä meikkaamisesta. Enkä tekisi sitäkään jos minulla ei olisi - 5 linssit silmälaseissa ja minua ei epäiltäisi narkomaaniksi tummien silmän alusieni takia. Teen niin vain siksi, että minua kohdeltaisiin kuin ihmistä.

Vierailija
22/25 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen ja nyt kesälomien jälkeen ajattelin aloittaa meikkaamisen. Ripsari, kevyt rajaus, kulmat ja kevyt meikkivoide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin meikata seiskaluokalle mennessä ja olen siitä saakka meikannut päivittäin aina koronakaranteeniin asti. Karanteeniin aikanakin olen meikkaillut huvikseni ja ajankuluksi mutten läheskään joka päivä.

Musta meikkaaminen on kivaa ja pidän siitä kuinka helposti meikkaustyyliä muuttamalla voi päivittää oman tyylinsä.

N49

Vierailija
24/25 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut päivittäin, vain juhliin tms.

N50

Vierailija
25/25 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivuosina meikkailin enemmänkin, ja peilin edessä tuli vietettyä ihan liikaa aikaa. Siitä on jo ikuisuus. Myöhempinä vuosina työskennellessäni osittain face to face- asiakaspalvelutyössä meikkasin kevyesti (puuteri, silmien rajaus ja ripsiväri). Arkena meikkaamisen lopetin kokonaan noin 15 vuotta sitten, jos nyt puuterin sipaisua kiiltävään nenänpäähän ei lasketa :). Ripset taivutan, mutta mitään väriä en niihin laita. Huuliin riittää pelkkä rasva, jos tarpeen.  Ainoastaan juhliin meikkaan hieman (puuteri, silmien rajaus ja ripsiväri). 

Olen tullut siihen tulokseen, että miksi pitäisi yrittää näyttää joltain muulta kuin mitä on, ja että olen ihan passeli just näin, ihan omana itsenäni ilman mitään "fixauksia". En myöskään halua käyttää yhtään aikaa itseni tuunailuun.  50 vuotta piti elää ennankuin tämän oivalsin ;). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme