Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö?

Vierailija
18.06.2013 |

Jättäisitkö 11v tytön vahtimaan 5v pikkuveljeä n.  tunniksi sillä välin, kun vanhemmat kaupassa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei lapselle anneta vastuuta lapsesta. Mitä jos teille sattuu jotain siellä kauppamatkalla ja joudutte sairaalaan? Tai pikkuveli nielaisee pallon ja tukehtuu? Ei siinä 11-vuotiaalla ole oikein keinoja pärjätä, tai ainakin pahat seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsista, kodista jne. Mutta todennäköisesti en, vaan jättäisin sen 11v kotiin ja ottaisin 5v lapsen mukaan kauppaan

Vierailija
4/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jattaisi, taalla pain ei edes laillista.

Vierailija
5/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vielä jättänyt. Olen miettinyt, että milloin voi jättää?

ap

Vierailija
6/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 16:33"]

ap

[/quote]

Silloin kun voit selittää sille hoitajalle mitä pitää tehdä jos veli tukehtuu, tai syttyy tulipalo, tai isä ja äiti kuolevat auto-onnettumuudessa kauppamatkalla. Lapsi ei sellaista vastuuta tarvitse.

Vierailija
7/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 16:35"]

ap

[/quote]

Silloin kun voit selittää sille hoitajalle mitä pitää tehdä jos veli tukehtuu, tai syttyy tulipalo, tai isä ja äiti kuolevat auto-onnettumuudessa kauppamatkalla. Lapsi ei sellaista vastuuta tarvitse.

[/quote] Hohhoijaa. Eikö teillä ole naapureita? Täällä ei kukaan ole kuollut pariinkymmeneen vuoteen. 5v voi pelata vaikka pleikkaa sen tunnin tai katsoa leffaa.

Vierailija
8/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän normaalisti käyttäytyvän 11-vuotiaan tytön ja normaalin 5 vuotiaan voi yksin jättää kauppareissun ajaksi. Eri asia jos ovat jotain adhd-kakaroita! Kysymys vaan kuuluu että miksi ne pitäisi yksin kotiin yleensä jättää?

Vierailija
9/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 16:35"]

ap

[/quote]

[/quote]

Niin, ja meteori voi myös tipahtaa päälle, tai syttyä ydinsota, älä unohda näitä. Posti voi myös tuoda pernaruttokirjeen tai happolastissa oleva rekka törmätä taloon. Muista aina tehdä lapsenvahdille lista puhelinnumeroita ja toimenpiteistä noiden tilanteiden varalle! Jeesus sentään...

Vierailija
10/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi jättää, jos vaan luottaa lapsiinsa ja miksi ei luottaisi, kun itse ne on kasvattanut?

Vierailija
11/11 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ja olen jättänytkin. Itse olin 9v. kun hoisin 2v. veljeäni ja 7v. siskoani iltapäivät koulun jälkeen kun äitini oli sairaalassa eikä saatu kodinhoitajaa ja isä oli töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi