Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa ostaa raparperia?

Vierailija
18.06.2013 |

Alepassa ei ole, onko suuremmissa marketeissa? vai torilla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans ihan kamalasti raparperiä pihalla, mietin just että kelle lahjotan...

Vierailija
2/18 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös hirmuisesti raparperia :) Voinkohan laittaa ilmoituksen kaupan seinälle että annetaan? Mitä mieltä olisitte jos veisin sitä mennessäni isoon leikkipuistoon pahvilaatikollisen? Kehtaisiko kukaan ottaa mukaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy hakemassa meidän mökin pihalta, ihan ilmaseks saat

Vierailija
4/18 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/18 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/18 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilta ja jossain isommissa ruokakaupoissakin saattaa olla.

Vierailija
7/18 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista (Hki) ostin juuri. Eiköhän niitä nyt ala olemaan jo vähän joka ruokakaupassa.

Vierailija
8/18 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikissa isommissa kaupoissa on, ja varmasti torillakin.

Vierailija
9/18 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintasta se on? Onko hinta jossain vaiheessa kesää sellainen että

sitä voisi ostaa vähän enempi ja säilöä, vaikka pakastaa? Harmittaa vietävästi ku itellä ei oo pihaa eikä tutuiltakaan tuota liikene. Tois kuitenkin hyvää vaihtelua talven kiisseleihin ja piirakoihin. 

Vierailija
10/18 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän paikkakunnalla paikallislehteä? Jos on, niin laita siihen ilmoitus. "Halutaan ostaa raparperiä".  Todella monella sitä on yli oman tarpeen ja mielellään myy/antaa ylimääräiset.   Toreilla myydään myös, mutta usein melko kalliiseen hintaan.

Vierailija
11/18 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, jos jollakulla Pirkanmaan alueella on yhä ylimääräistä raparperia, minä voisin hakea. Oma pieni raparperipuska ei oikein tuota juuri mitään, ehkä yhdet kahdet piirakkaraparperit niisstä saan. :=) Ota yhteyttä p.040-9132013

Vierailija
12/18 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raparperi - samoin kuin omenat syksyllä - pitäisi olla ilmaisia, kunhan vain kysyntä ja tarjonta kohtaisivat. Ilmoitusta vaan laittamaan kauppojen ilmoitustaululle ja FB:hen ja missä ikinä pyöriikään. Ihan turhaa maksaa raparperista kun osa porukasta ei tiedä, mihin raparperinsa työntäisi, kun sitä on liiaksi asti.

Vierailija
13/18 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, jos on ylimääräistä raparperia Pirkanmaan alueella, hakisin mielelläni!

Vierailija
14/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakulla sattuisi olemaan tuoretta raparperia Oulun seudulla haitaksi asti nin hakisin mieluusti pois.

Sakke  /  kaupustelutmi6@gmail.com

Vierailija
15/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käsittänyt, että raparperi olis alkukesän herkku ja nyt jo nahkeaa tai kitkerää tai mitä hyvänsä, ettei sitä enää syödä.

Vierailija
16/18 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta alkaa olla aika tikkuista, palataan asiaan ensi vuonna aikaisin kesällä. Mulla on tiedossa sitä paaaljon!

Vierailija
17/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa nyt todella paljon raparperia. Asun Rovaniemen alueella.

Vierailija
18/18 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vielä paljon raparperia niin voisin olla kiinnostunut ostamaan sinulta jotain 5-10 kg sitä. Kaupan hintoja en voi valitettavasti maksaa mutta jos muut hyvin halvalla tai annat olen hyvin kiinnostunut. Olen itse Helsingistä joten nouto Helsingistä, Espoosta tai Vantaalta on minulle Ok. Emailini on marko.brummer888@yahoo.com ja puhelinnumeroni on 044 9266609. Parhain terveisin ja kiitoksin Marko Brummer 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi