Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15cm - toinen näkökulma

Vierailija
24.07.2020 |

Mulla on 15 cm ja olen siitä ylpeä! Sillä on pantu yli 50 naisen kanssa ja aina on haluttu lisää. Kukaan ei ole koskaan nauranut tai kuittaillut, kiitelty sen sijaan on useasti. Kolme lastakin pantu alulle. Kaikki asennot onnistuu ja peppuunkin olen saanut laittaa. Orgasmeja sillä on annettu tuhansia. Jo 40 vuotta yhteistä taivalta takana. Hyvä peli kaikin puolin!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on 20 senttiä ja suoraan sanottuna se on liian pitkä. Välillä on hankaluuksia löytää asento, jossa se ei satu. Peniskeskustelu pyörii liikaa pituuden ympärillä. Sillä pituudella ei ole merkitystä naisen nautinnon kannalta. Paksuudella on. Yhdynnässä kuitenkin eniten vaikuttaa kummankin osapuolen kunto, naisen lantiopohjan lihasten kunto sekä naisen anatomia. Esimerkiksi mulla g-piste on hyvin piilossa, eikä se saa stimulaatiota yhdynnässä. Klitoris on niin kaukana emättimestä, että siihenkin on vaikea saada stimulaatiota pannessa. Onneksi mieheni osaa ja tykkää käyttää sormiaan ja kieltään.

Älä viitti minimuna tilittää 😂

Vierailija
22/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti18 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on 20 senttiä ja suoraan sanottuna se on liian pitkä. Välillä on hankaluuksia löytää asento, jossa se ei satu. Peniskeskustelu pyörii liikaa pituuden ympärillä. Sillä pituudella ei ole merkitystä naisen nautinnon kannalta. Paksuudella on. Yhdynnässä kuitenkin eniten vaikuttaa kummankin osapuolen kunto, naisen lantiopohjan lihasten kunto sekä naisen anatomia. Esimerkiksi mulla g-piste on hyvin piilossa, eikä se saa stimulaatiota yhdynnässä. Klitoris on niin kaukana emättimestä, että siihenkin on vaikea saada stimulaatiota pannessa. Onneksi mieheni osaa ja tykkää käyttää sormiaan ja kieltään.

Sä olet todella, todella sairas ihminen. Hae hoitoa. Näiden tehtailu edes 'läppänä' ei ole enää terveen ihmisen puuhaa.

Toisaalta harvemmin hullut itse ymmärtää olevansa hulluja, joten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti18 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet todella, todella sairas ihminen. Hae hoitoa. Näiden tehtailu edes 'läppänä' ei ole enää terveen ihmisen puuhaa.

Toisaalta harvemmin hullut itse ymmärtää olevansa hulluja, joten...

Ei se lopeta, koska palstalta saatu huomio on se mikä trollia kiihottaa. Jopa tämäkin viesti saa viisarin pikkuisen värähtämään.

Vierailija
24/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään jotkut uskottelee itselleen, et 15cm on riittävä mitta.

Hei pojat, ei se ole.

15cm on nolo 👎

Vierailija
25/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kulliani eri kulmista peilin kautta.

Ei se isommalta näyttänyt.

Pitäisikö olla huolissaan?

Vierailija
26/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kertoo kirjoitti:

Täällä näköjään jotkut uskottelee itselleen, et 15cm on riittävä mitta.

Hei pojat, ei se ole.

15cm on nolo 👎

Hmm... kumpihan on nolompi? Normaali penis vai kaltaisesi trolli? Mietitäänpä tovi.... 🤨

Toivottavasti sulla otti edes hetken eteen taas. Näissä on vaan se juttu että teho häviää ajan myötä ja kohta olet taas löysä nakki kädessä äidin peräkammarissa. Joten säännöstele huolella että riittää iloa pidempään.

Vierailija
27/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut usean naisen kanssa seksistä, vain yksi on sivuuttanut peniksen kokoa, silloin oli kyse suuseksistä.

Vierailija
28/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut nainen kirjoitti:

Aika huvittavaa, et pienmunaiset MIEHET täällä vakuuttelee toisillee et 15 cm on muka ok mitta 😞

Eiköhän NAISET tiedä tämänkin asian paremmin.

15cm nyt vaan sattuu olemaan mitätön mittaa naisten makuun.

Palko näytellä orgasmia yhdynnäsdä, jos 15 senttisen kanssa touhuaa.

Näin se vaan nyt menee hei...

Ja sun mikrokikuli on 3 cm erektiossa. Älä siis vingu sivusta vaan lue mitä miehet sulle kertoo, poika !

Vierailija
29/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa oikeita ongelmia, niin tarvitse murehtia kalun kokoa

Vierailija
30/30 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aiemminkin kommentoinut että liian iso ei mene pohjaan. Aviomiehellä about 20cm  ja esim ratsastaessa ei voi painaa menemään kunnolla tai alavatsa on seuraavana päivänä kipeä.

Mutta, onneksi harrastan puolivakituiseti seksiä miehen kanssa jolla on maksimissaan 15cm, ja hänen kanssa ratsastaessa muna uppoaa ja voi hinkata myös klitorista ratsailla niin että nautinto on ihan huipussaan. 

15cm riittää oikein hyvin!