Olen tehnyt kaikkea niin noloa, ettei niitä voi laittaa CV:hen
On joitakin juttuja, jotka ovat jopa enemmän miinusta kuin pelkkä tyhjyys. Eipä siihen CV:hen sitten paljoa jääkään. Silti sitä lähes joka paikassa kysytään. Ei tästä tule mitään!
Kommentit (23)
Esim. prostituoitu -> palveluvastaava hyvinvointialalla, sis. asiakaspalvelu, myynti, laskutus, vastaanottotilojen siisteydestä huolehtiminen
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sitten on? Laita tänne esimerkkejä, niin muutamme ne myyvempään muotoon.
Esimerkiksi
Ilmaisjakelulehtien ja mainosten jakaminen (ei tätä oikeasti kukaan arvosta, päinvastoin, saa vaan näyttämään siltä että nippa nappa tuohon pystyy)
Kuntouttava työtoiminta (piiitkäään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sitten on? Laita tänne esimerkkejä, niin muutamme ne myyvempään muotoon.
Esimerkiksi
Ilmaisjakelulehtien ja mainosten jakaminen (ei tätä oikeasti kukaan arvosta, päinvastoin, saa vaan näyttämään siltä että nippa nappa tuohon pystyy)
Ekaa ei tartte yhtään hävetä, laita vaikka lehdenjako. Toiseen laitat sen mitä työtä teit, ei kuntouttavasta tarvitse mitään kertoa.
Millä alalla on ollut kuntouttava toiminta?
Kuntouttava työtoiminta ei ole työkokemusta.
Lehdenjakana korosta järjestelytaitojasi, nopeuttasi, joustavuuttasi, ystävällisyyttäsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi
Ekaa ei tartte yhtään hävetä, laita vaikka lehdenjako. Toiseen laitat sen mitä työtä teit, ei kuntouttavasta tarvitse mitään kertoa.
No olisitpa nähnyt erään rekrytoijan ilmeen, kun kävi papereita läpi ääneen ja luki tuon kohdan. Sellainen naureskeleva tuhahdus. Olisihan se varmaan sellaisella, joka on sen jälkeen opiskellut paljon ja tehnyt töitäkin monta vuotta, se näyttäisi sellaiselta söpöltä startilta, pienestä liikkeelle. Mutta ei se minulla siltä näytä, kun ei ole listattavana mitään sen parempaa jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttava työtoiminta ei ole työkokemusta.
Ei niin, mutta siinä on kuitenkin kulunut aikaa.
Mä ajattelin että olis ollut jotain tosi perverssiä ja mehukasta, niinkuin.
Puhelinmyyjä
Feissari
Tyyppi joka kauppaa marketeissa tms. Ohikulkijoille liittymiä
Pysäköinninvalvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi
Mainosten jakamisen voit myydä niin, että olet aktiivinen ja kunnianhimoinen, halusit liikunnan ohella lisätienestejä.
Kuntouttavasta ei ehkä kannata mainita, paitsi jos haet esim. kunnalle töihin, siellä on omat kiintiönsä ja aktivointiohjelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin että olis ollut jotain tosi perverssiä ja mehukasta, niinkuin.
Puhelinmyyjä
Feissari
Tyyppi joka kauppaa marketeissa tms. Ohikulkijoille liittymiä
Pysäköinninvalvoja
Inhoan itse olla uhrina kolmelle ensimmäiselle. Silti uskon, että noissa töissä oppii ottamaan kontaktia, myyymään, puhumaan edes jotain ihan kenen tahansa kanssa. Kärsivällisyys kasvaa, ja pieniä valituksia ei varmaan esim. asiakaspalvelutyössä huomaa. On myös tottunut tylyyn vastaukseen, joten jaksaa olla kohtelias ihan kenelle tahansa.
Nuo työt kertovat myös sen, että on halukas tekemään ihan mitä tahansa työtä. Lisäys esim. työsopimuksessa: "Tai muut esimiehen määräämät tehtävät"
Kaunistele vähän, tuskin kukaan tarkistaa jos väität et sulla on kokemusta lehdenjakelusta ja mitä ikinä teit kuntouttavassa. Laita myös kaikki mitä oot opiskellut/harrastanut vapaa-ajalla! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kaunistele vähän, tuskin kukaan tarkistaa jos väität et sulla on kokemusta lehdenjakelusta ja mitä ikinä teit kuntouttavassa. Laita myös kaikki mitä oot opiskellut/harrastanut vapaa-ajalla! 🙂
Jos rekrytoija kysyy työnantajaa ja/tai työtodistusta, niitähän ei kuntouttavassa työtoiminnassa ole, koska kyseessä ei ole työsuhde eikä palkkatyö. Siinä vaiheessa se ainakin on sanottava.
Vierailija kirjoitti:
Jos rekrytoija kysyy työnantajaa ja/tai työtodistusta, niitähän ei kuntouttavassa työtoiminnassa ole, koska kyseessä ei ole työsuhde eikä palkkatyö. Siinä vaiheessa se ainakin on sanottava.
Se on sen ajan murhe. Eikä niitä kukaan edes kysy.
Vierailija kirjoitti:
No olisitpa nähnyt erään rekrytoijan ilmeen, kun kävi papereita läpi ääneen ja luki tuon kohdan. Sellainen naureskeleva tuhahdus. Olisihan se varmaan sellaisella, joka on sen jälkeen opiskellut paljon ja tehnyt töitäkin monta vuotta, se näyttäisi sellaiselta söpöltä startilta, pienestä liikkeelle. Mutta ei se minulla siltä näytä, kun ei ole listattavana mitään sen parempaa jatkoksi.
Tämä kertoo ainoastaan rekrytoijasta itsestään, eikä todellakaan hyvää.
En minäkään mainitse 9 euron kuntouttavia.
Yäk.
Ei ne mun mielestä ole oikeaa työtä, eikä kyllä olekaan.
Mikään työ ei ole häpeäksi. Punkan pohjalla makaaminen on.
No älä laita. Olen itse huomannut että jos työhaastattelutilanteissa on rehellinen niin sitten ei ainakaan saa paikkaa.