Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15cm - toinen näkökulma

Vierailija
24.07.2020 |

Mulla on 15 cm ja olen siitä ylpeä! Sillä on pantu yli 50 naisen kanssa ja aina on haluttu lisää. Kukaan ei ole koskaan nauranut tai kuittaillut, kiitelty sen sijaan on useasti. Kolme lastakin pantu alulle. Kaikki asennot onnistuu ja peppuunkin olen saanut laittaa. Orgasmeja sillä on annettu tuhansia. Jo 40 vuotta yhteistä taivalta takana. Hyvä peli kaikin puolin!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Ole vaan ylpeä kalustasi ja toimistasi. Täällä ukot vaan liioittelee kaikin tavoin. pullistelijat. Sehän on hyvää keskitasoa jopa yli. Ihan yes.

Vierailija
2/30 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti normi naiselle riittää 15cm ja pienempikin. Täällä tosiaan on kaikilla 20cm. Itsellä on n.19cm ja tänne on pitänyt se kuvin todistaa. En pullistele sillä, mutta olen kieltämättä ylpeä siitä ja se näyttää omaan silmäänkin isolle. Ja kyllä se minua kiihotta, kun vaikka takaapäin panee silleen, että vaimo itse liikuttaa peppuaan ja näkee että vartta jää jäljelle hyvän matkaa, kun riittää hänelle. Eli ei todellakaan tarvitse olla missään nimessä 15cm isompi. Mutta visuaalisesti on kiihottavan näköistä kun hän voi runkata kahdella kädellä sitä ja kyllä hän siitä tykkää sen koon puolesta, vaikka ei kokonaan oikeastaan ikinä olekkaan käytössä. Mutta hyvältä tuntuis varmasti jos vois painella oikein rajusti pohjaa myöten. Ratsastaessa pystyy istumaan sen kokonaan sisään ja saakin orkun, kun vaan keinuttaa lanteitan näin. Mutta esim peppupano, josta itse tykkään kyllä, on vittumaista suoraan sanottuna, kun tuntuu niin puolittaiselle liike itse tehtynä. Jos hän itse on päällä, niin menee välillä yllättävän syvään.

Mutta tämä ainainen jauhaminen riittävästä koosta on naurettavaa. Kuinkakohan moni täälläkään on oikeasti nainen, joka valittaa, että se ja se koko ei riitä? Tuskin 10% on naisia.

Ja jos 13cm ylöspäin ei naiselle riitä, on vika siellä omassa alapäässä, eikä miehen koossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Aivan varmasti normi naiselle riittää 15cm ja pienempikin. Täällä tosiaan on kaikilla 20cm. Itsellä on n.19cm ja tänne on pitänyt se kuvin todistaa. En pullistele sillä, mutta olen kieltämättä ylpeä siitä ja se näyttää omaan silmäänkin isolle. Ja kyllä se minua kiihotta, kun vaikka takaapäin panee silleen, että vaimo itse liikuttaa peppuaan ja näkee että vartta jää jäljelle hyvän matkaa, kun riittää hänelle. Eli ei todellakaan tarvitse olla missään nimessä 15cm isompi. Mutta visuaalisesti on kiihottavan näköistä kun hän voi runkata kahdella kädellä sitä ja kyllä hän siitä tykkää sen koon puolesta, vaikka ei kokonaan oikeastaan ikinä olekkaan käytössä. Mutta hyvältä tuntuis varmasti jos vois painella oikein rajusti pohjaa myöten. Ratsastaessa pystyy istumaan sen kokonaan sisään ja saakin orkun, kun vaan keinuttaa lanteitan näin. Mutta esim peppupano, josta itse tykkään kyllä, on vittumaista suoraan sanottuna, kun tuntuu niin puolittaiselle liike itse tehtynä. Jos hän itse on päällä, niin menee välillä yllättävän syvään.

Mutta tämä ainainen jauhaminen riittävästä koosta on naurettavaa. Kuinkakohan moni täälläkään on oikeasti nainen, joka valittaa, että se ja se koko ei riitä? Tuskin 10% on naisia.

Ja jos 13cm ylöspäin ei naiselle riitä, on vika siellä omassa alapäässä, eikä miehen koossa.

Asia on juurikin näin.

Aina puhutaan koosta ja sen merkityksestä. Isompi vaan sattuu joillekin naisille ja toisille se tuo paremman tuntuman ja siten kiihottaa enemmän. Miehelle parasta on, jos saa liikkuessa painaa pohjaan saakka kiihotuneessa tilassa. Kaikille naisille se ei ole mahdollista keskivertoa suuremmalla. Pohja voi olla alle 15 cm syvyydessä. Ja joillekin naisille voi paksukin tuntua kivuliaita, vaikka kuinka lämmittelee.

Suosittelen kokeilemaan eri kokoisia sukupuolivälineitä toisiinsa tosi toimissa ainakin muutamia kertoja, niin sillai sitten selviää sopiiko koot sekä koko mies ja koko nainen toisilleen nautittavaan sexiin.

Vierailija
4/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa, et pienmunaiset MIEHET täällä vakuuttelee toisillee et 15 cm on muka ok mitta 😞

Eiköhän NAISET tiedä tämänkin asian paremmin.

15cm nyt vaan sattuu olemaan mitätön mittaa naisten makuun.

Palko näytellä orgasmia yhdynnäsdä, jos 15 senttisen kanssa touhuaa.

Näin se vaan nyt menee hei...

Vierailija
5/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut nainen kirjoitti:

Aika huvittavaa, et pienmunaiset MIEHET täällä vakuuttelee toisillee et 15 cm on muka ok mitta 😞

Hyi helvetti, en haluais nähdä pillua, enkä sen kantajaa johon ei 15cm riitä alkuunkaan. Jos nää olis oikeastinaisten kirjottamia juttuja, ni kehtaisko joku julistaa, et hei mun torttu on tämmönen toimimaton kaivo ja sinne voi työnnellä mitä vaan. Tikissä olevat lantionpohjanlihakset vois olla ehkä enemmän ylpeyden aihe. Ja varmasti riittää 15cm jos nyt ei ihan sukkapuikko ole. Hyvin pitkälle se naiset on sieltä omasta alakerrasta kiinni mikä tuntuu, mikä ei. Mutta nämähän onkin miesten trollauksia.

Vierailija
6/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tietää tämän varmasti paremmin. Sinä tuhnuseni, et vaan ole nainen, joten et tiedä mistään mitään 😘

Vierailija
7/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kyllä se nyt vaan on niin, että jos ei keskimääräistä suurempi riitä, niin silloin vastakappale on keskimääräistä väljempi. Sorry 'honey'. Tosin tästähän sä et mitään tiedä, kun sun prinssinakilla kaikki on väljää.

Vierailija
8/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sattumaa ole, että nämä herra viistoista senttiset on yleensä sinkkuja ja yökerhoissakin ilman naisseuraa.

Elämä on 😐

9/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sattumaa ole, että nämä herra viistoista senttiset on yleensä sinkkuja ja yökerhoissakin ilman naisseuraa.

Elämä on 😐

Kysynpä nyt näinpäin; mitä veikkaat, mikä on penisten keskipituus ? En siis kysy, mikä on mielestäsi iso tai pieni.

Vierailija
10/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jostain tutkimuksesta jossa väitettiin että naiset arvioivat peniksen mitan yleensä liian suureksi. Seksikaupoissa suurin syy dildojen tuotepalautuksiin on kuulemma liian suuri koko, arviointi onkin ainakin mulle hankalaa vaikka miten katselen mittanauhasta. Penistä en ole koskaan mittaillut, moniko nainen on?

Itse pidän siitä kun mies voi painaa menemään reippaasti pohjaan saakka, myös suuhun, tarvitsematta varoa. Leikit niillä jättidildoilla sitten erikseen...

Keskimittaisella  tyydyttää siis tämän naisen helposti. Terve itseluottamus ja hyvä asenne on miehessä muuten erittäin seksikkäitä piirteitä :)

Vierailija
11/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus jostain tutkimuksesta jossa väitettiin että naiset arvioivat peniksen mitan yleensä liian suureksi. Seksikaupoissa suurin syy dildojen tuotepalautuksiin on kuulemma liian suuri koko, arviointi onkin ainakin mulle hankalaa vaikka miten katselen mittanauhasta. Penistä en ole koskaan mittaillut, moniko nainen on?

Itse pidän siitä kun mies voi painaa menemään reippaasti pohjaan saakka, myös suuhun, tarvitsematta varoa. Leikit niillä jättidildoilla sitten erikseen...

Keskimittaisella  tyydyttää siis tämän naisen helposti. Terve itseluottamus ja hyvä asenne on miehessä muuten erittäin seksikkäitä piirteitä :)

Totta, mutta jos ei ole itseluottamusta, asennetta, luonnetta ja sosiaalinen status on surkea niin on helppo pistää huono tuuri naisten kanssa pienen peniksen piikkiin ja alkaa trollata netissä. Tosiasiassa todella harva nainen kiinnostuisi tällaisesta reppanasta vaikka penis olisi jättimäinen.

Vierailija
12/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta jos ei ole itseluottamusta, asennetta, luonnetta ja sosiaalinen status on surkea niin on helppo pistää huono tuuri naisten kanssa pienen peniksen piikkiin ja alkaa trollata netissä. Tosiasiassa todella harva nainen kiinnostuisi tällaisesta reppanasta vaikka penis olisi jättimäinen.

Juu itsellä muinoin oli mies jolla oikeasti jättipenis. Mutta se ei sitä osannut sen kummemmin käyttää -paitsi kaikkiin muihin naisiin! Hän iskosti minuun nuoreen tyttöön silloin ajatuksen, että olin epänormaali, kun en alkanut kiljumaan onnesta kun hän runnoin peniksensä minuun ja alkoi painaa.. ja kun yritin esittää hänelle kuinka se klitoris olisi se paikka niin ei. Sain melkoiset traumat ja luulin todella olevani epänormaali nainen!  Kunnes sitten sain tämän mieheni joka osaa olla herranjumala, niin hellä ja ihana ja tekee minulle KAIKEN mistä jäin paitsi.. voin  olla niin onnellinen tähän pitkään liittoon,haluan miestäni jokaikinen päivä aivan hulluna. Jospa te miehet tajuaisitte sytyttää ne naisenne oikein... niin saisitte sitä kuumaa seksiä itsekkin! Tulikohan tämä taas edes oikeaan paikkaan..

Vierailija
13/30 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei temmi ole lähempänä kahtakymppiä, niin kannattaa jättää sukupuoliyhdynnät suosiolla muille

Vierailija
14/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

51v kirjoitti:

Jos miehellä ei temmi ole lähempänä kahtakymppiä, niin kannattaa jättää sukupuoliyhdynnät suosiolla muille

Jos vaatimus sukupuoliyhdynnöille olisi tämä, niin tuskin olisit täällä typeryyksiäsi kirjoittamassa. Siksi pitkin hampain myönnän, että saatat osua ensimmäistä kertaa oikeaan trollailuinesi. Maailma olisi parempi paikka ilman sinua.

Vierailija
15/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä kulmasta sitä 15 senttistä katsoo.

Aina se vaan näyttää yhtä lyhyeltä.

Omalla miehellä 21cm ja seksielämämme fantastista 😉

Vierailija
16/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina. kirjoitti:

Sinä taidat päivästä toiseen katsella kymmensenttistä yläviistosta.

Vierailija
17/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riina. kirjoitti:

En kyllä usko. Tän tuhnun pelit eivät ole toimineet enää aikoihin, kiitos lääkityksen. Todennäköisesti siis katselee yläviistosta viisisenttistä lerppaa. Joskus se oli kova ja kymmensenttinen, mutta ne ajat on kaukana takana.

Vierailija
18/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riina. kirjoitti:

En kyllä usko. Tän tuhnun pelit eivät ole toimineet enää aikoihin, kiitos lääkityksen. Todennäköisesti siis katselee yläviistosta viisisenttistä lerppaa. Joskus se oli kova ja kymmensenttinen, mutta ne ajat on kaukana takana.

Mä luulen että seisoo se aina pienen hetken, kun saa kirjoitettua palstalle ”15 senttiä”. Kuka sitä muustakaan syystä jaksaisi päivästä toiseen jatkaa?

Vierailija
19/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naista pysty tyydyttämään 15 senttisellä, mut kyllä sillä kusella voi käydä

Vierailija
20/30 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on 20 senttiä ja suoraan sanottuna se on liian pitkä. Välillä on hankaluuksia löytää asento, jossa se ei satu. Peniskeskustelu pyörii liikaa pituuden ympärillä. Sillä pituudella ei ole merkitystä naisen nautinnon kannalta. Paksuudella on. Yhdynnässä kuitenkin eniten vaikuttaa kummankin osapuolen kunto, naisen lantiopohjan lihasten kunto sekä naisen anatomia. Esimerkiksi mulla g-piste on hyvin piilossa, eikä se saa stimulaatiota yhdynnässä. Klitoris on niin kaukana emättimestä, että siihenkin on vaikea saada stimulaatiota pannessa. Onneksi mieheni osaa ja tykkää käyttää sormiaan ja kieltään.