Millaiset polttarit haluaisit?
viesti on pakollinen
Kommentit (20)
Ei baariin. Mielummin jotain kivaa tekemistä, alkoa jotenkin kivasti tissutellen. Ei mökille köllimään, eikä varsinkaan sellaisia polttareita että mies on siellä omalla kaveriporukallaan!
Morsiamen hemmottelupäivän, johon voisi alkuun sisältyä jotain urheilullista esim joku jumppa-, jooga-, lenkki tms. Eikä todellakaan missään mökillä, vaan jossain kylpylässä tai spa:ssa (maksaa, joo, tiedän. Olen kyllä niin moniin polttareihin ja häihin rahaa likoon laittanut että nyt on minun vuoro). Tuon jälkeen syömään ja jotain kepeetä illanviettoa.
Komppaan edellisiä. Ei missään tapauksessa mitään pukemista johonkin noloon asuun ja kaupungilla sekä baareissa riekkumista. Haluaisin rahaa, ystäviä, hemmottelua, hyvää ruokaa ja juomaa.
Mökki-ilta ja sauna ja uinti sopisi mulle. Samoin joku kylpyläjuttu. Melkein mikä vaan, mihin liittyisi hyvää seuraa, rauhallista yhdessä oloa ja hyvää ruokaa.
Jos joku huippukokki tulisi opastamaan ruoan laittoa, niin se olisi mun kohdalla napakymppi. Samoin viininmaistajaiset jonkun asiaa oikeasti tuntevan johdolla.
Mä taas haluaisin riehakkaan ja ikimuistoisen päivän kaupungilla, en todellakaan mitään hemmottelua niin että muut joutuis katselemaan vierestä kun tulevaa morsmaikkua passataan.
Mä tykkäsin omista, aarteenmetsästystä keskustassa ja viimeisessä paikassa oli kaverit odottamassa, sieltä syömään, keilaamaan ja lopuksi laulamaan karaokea =)
Kälyni oli tyytyväinen omiinsa, alkuun kasvohoito+hieronta hänelle jonka aikana polttariväki lämmitteli saunaa ja laittoi valmiiksi tortillakrääsät ja boolin, syötiin, juotiin, saunottiin, laulettiin Singstaria ja illan päätteeksi lähdettiin keilaamaan. Olisi minullekin kelvannut =)
Päivään voisi kuulua vaikka jotain urheilullista aktiviteettiä, hyvää ruokaa, rentoa meininkiä, hyvää mieltä, saunaa, jotain juotavaa.
Polttareihin en toivoisi: Nolaamista, typeriä asuja, ääliökännejä, riitelyä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 14:21"]
Mä taas haluaisin riehakkaan ja ikimuistoisen päivän kaupungilla, en todellakaan mitään hemmottelua niin että muut joutuis katselemaan vierestä kun tulevaa morsmaikkua passataan.
[/quote]
Pointti olis että kaikkia paijattaisiin.. Saako muuten morsian rahaa?
Olen ymmärtänyt että morsian maksaa polttarit.
Mä olen 37 v. ja haluaisin aloittaa polttarit aamusta. Mut tultaisiin kiskomaan suurinpiirtein sängystä ja vietäisiin aamupalalle, vaikka hotelliin. Sen jälkeen jotain lievää toimintaa. Ei siis mitään hyppyjä lentokoneesta tai koskenlaskua vaan jotain lällyä. Sitten hemmottelukeskukseen, jossa tarjoiltaisiin myös jotain naposteltavaa. Meitä hierottaisiin ja hellittäisiin ja lopuksi laitetaan kampaus ja meikki. Sen jälkeen syömään jonnekin hyvään paikkaan. Toisaalta jonkun mökille voisi tulla hierojaa, kampaajaa jne. ja siellä sitten hilluttaisiin kylpytakeissa skuppalaseineen. Illaksi jonnekin paikkaan missä soisi juuri mun lempparimusiikkia ja tanssittaisiin koko loppuyö.
Joku urheilu juttu. Esimerkiksi palomiesten harjoitusradalla tulipalossa olevan raunion sisällä mönkiminen.
Tykkään semmoisista että ensin opastetaan johonkin aktiviteettiin ja sitten saa itse kokeilla ja toimia.
Ei missään nimessä saunomista. Sitä on muutenkin tarjolla ja se on tylsää (arvatkaa olenko kuullut olevani outo suomalainen. Saunan lämmittäminen on kivaa muttei saunominen). Ei noloihin vermeisiin pukemista, kauneus hössötyksiä tai kännäämistä.
Hyvää ruokaa, lähimmät ystävät, ei muuta.
Olen 32-vuotias ja mulle sopisi tälläinen:
Ensin vaikka piknikbrunssi siinä klo 11 aikaan kavereiden kanssa puistossa. Kaikki olisi tehnyt jotain hyvää ruokaa, erilaisia ja tietysti juodaan shampanjaa. Siinä brunssi tuoksinassa, joku voisi tehdä mulle jonkun kivan kampauksen ja meikin päivään sopivaksi. Pientä rekvisiittaa voisi olla kaikilla, mutta ei mitään hirveitä nolausasuja.
Meillä olisi käytössä koko päivän isompi auto (vaikka limusiini) ja kuski, ettei kenenkään tarvitse sitä miettiä.
Sitten voisi olla jotain urheilullisempaa, kuten vesihiihtoa, benjihyppyä, akrobatiakoulutusta tms. koko porukalle.
Lounaalle voitaisiin ajaa johonkin ihanaan paikkaan ja siellä voisi olla vaikka joku tietovisa, jossa osa porukasta voisi esim. näytellä kysymykset.
Tämän jälkeen siirrtyttäisiin hemmottelujen pariin vaikka kylpylään, jokainen saisi jotain hoitoja ja lilluisimme altaissa drinkin kanssa.
Illaksi minulla laitettaisiin todella kauniit vaatteet, kuten muillekin. Ja kampaus sekä meikki.
Meille olisi varattu jonkun tyylikkään yökerhon vippipuoli tai osa baarista. Voitasiin antaa viinin virrata ja tanssia ja pitää hauskaa. Voisin kirjoittaa vaikka runoja muille juhlijoille. Yöksi johonkin sviittiin sitten jatkoille.
En halua, että kukaan on liian humalassa, mököttää, ei osallistu aktiviitetteihin, käyttäytyy huonosti, saada pahaa ruokaa tai halvinta litkua viiniksi, olla ruma ja nolo, ostaa itse juomia tai aterioita.
Ihana mökkiviikonloppu läheisten ystävieni kanssa. Hyvää ruokaa ja juomaa, saunomista, musiikkia ja rauhallista olemista. Jonkun hierojan voisi kutsua paikalle joka hieroisi minut ennen saunaa tai kosmetologin tekemään hoitoja.
Oon 30 v. ja mun unelmapolttaripäivä olis sellainen, että mentäis ensin huvipuistoon koko päiväksi kera hyvien eväiden, sitten syömään ja sit ehkä jos jaksetaan baariin mielellään jonnekin hyvälle keikalle. Sit yhdessä hotelliin (mielellään joku kylpylähotelli) ja aamulla hotellin aamupalalle ja ehkä uimaan, jos ei olla liian krapulassa moiseen.
Ei yllätyslähtöjä, ei nolaamista, ei hemmottelua, ei saunomista. Ei "morsian tekee ja muut katsoo vierestä" -meininkiä. Muuten kyllä tykkään saunoa, mut en mä saunan jälkeen halua lähteä mihinkään, kun väsyttää. Huvipuistoissa ei tule normaalisti käytyä, joten se olis just semmoista kivan toiminnallista extraa, johon kaikki voi osallistua. Myös joku muu vastaava olisi kiva.
Toivoisin että ystävillä olis aikaa tuo vuorokausi, voitaisiin nauttia toistemme seurasta ja eläisimme myös jonkinlaisessa utopistisessa maailmassa, jossa 1 huvipuistolippu, ravintolassa syöminen, mahdollinen pääsymaksu baariin ja hotelliyö ei kaataisi kenenkään taloutta eikä kellekään tuottaisi mahdottomia vaikeuksia viettä yhtä yötä poissa lapsiensa ja miehensä luota (tai tehdä tuollaista muiden kuin heidän kanssaan). Itse voisin ihan hyvin maksaa omat kuluni, vaikka sinällään nyt olis kiva jos muut maksaisivat, koska olen itsekin osallistunut morsiamen kuluihin joka ikisissä polttareissa mihin olen osallistunut.
Olen 28v ja olen sitä mieltä että mieluiten ei polttareita ollenkaan. Mutta jos pakko olisi niin sitten hyvällä, läheisellä ja riittävän pienellä seurueella mökille. Skumppaa, sauna, grillailua, mölkkyä, jotain hyvää musiikkia. Niin että kaikilla on kivaa.
Olen 22v ja mulla kanssa vähän sama kanta, ettei polttareita. Mutta jos pakko olisi, niin mökkipäivä olisi kiva, saunomista, kalastamista, uimista, grillaamista ja auringon ottoa. Mieluusti alkoholiton :)
Aika vaativia naisia täällä... ette kai odota sitten mitään lahjaa polttarivierailta jos niiltä menee joku 100e/nuppi teidän hemmottelemiseen polttareissa?
Itse haluan low budget polttarit. Jos on hemmotteluhoitoja ne on kotitehtyjä :D ja urheiluaktiviteetisa ei tarvitse maksaa kun voi vaikka yhteisvoimin järkätä puistojumpan, tai pelaa fudista tai mitä vaan kekistään. Ei liikaa vieraita, silloin kaikkien helpompi olla mukana ohjelmassa. Rundi kaupungilla kuuluu ehdottomasti ohjelmaan, hauskoilla tehtävillä, mielellään ihan ulkoilmassa. Yökerhoon ei tarvi mennä, vaan voi pitää ihan perinteiset "kotibileet" kokaten ja juoden hyvässä seurassa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 18:27"]
Aika vaativia naisia täällä... ette kai odota sitten mitään lahjaa polttarivierailta jos niiltä menee joku 100e/nuppi teidän hemmottelemiseen polttareissa?
[/quote]
Kysymys oli unelmapolttareista, joten en miettinyt tuota rahapuolta, haaveilin vaan millainen olisi se täydellinen polttaripäivä, jossa ei tarvitsisi miettiä tuollaisia realiteetteja. :)
Todennäköisesti mun polttarini tulevat olemaan saunomista kaverin saunassa ja jotain itsetehtyä matalanbudjetin ruokaa, koska kaverit ovat pihejä (en suostu sanomaan että köyhiä, koska minä olen meistä pienituloisin ja silti kaikista valmiin panostamaan rahaa muiden hyväksi tehtäviin juttuihin, no heillä arvojärjestys on toisenlainen ja se on ihan ok). Sieltäkin porukka liukenee alkuillasta, koska lapset. Enkä valita, koska kiva tietysti että jotain järkkäävät ja yhdessäolo on tärkeintä.
Enkä odota keltään mitään häälahjaa, parempi vaan jos kukaan ei toisi mitään. Enemmän mussa aiheuttaa mielipahaa kallis lahja josta en pidä ja joudun sitten tuntemaan huonoa omaatuntoa siitä ettei lahja ilahduttanut ja mahdollisesti näkemään vaivaakin päästäkseni siitä eroon, kuin ei ollenkaan lahjaa.
Mulle sopisi ihan mikä tahansa, paitsi pelleily ja hölmöjen tehtävien tekeminen ympäripäissään hassussa asussa kaupungilla.
Laskettelu, kylpylä, uiminen ja grillailu mökillä, baarireissu, kauneushoidot, urheilujutut, benjihyppy, mitä vain rakkaat haluaisivat minulle järjestää, kunhan ohjelma on mulle yllätys, kaikki tekee tai nautiskelee yhdessä, kukaan ei ole naamat ja kaikki voi muistella jälkeenpäin että olipas ihanaa yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 13:49"]
Komppaan edellisiä. Ei missään tapauksessa mitään pukemista johonkin noloon asuun ja kaupungilla sekä baareissa riekkumista. Haluaisin rahaa, ystäviä, hemmottelua, hyvää ruokaa ja juomaa.
Mökki-ilta ja sauna ja uinti sopisi mulle. Samoin joku kylpyläjuttu. Melkein mikä vaan, mihin liittyisi hyvää seuraa, rauhallista yhdessä oloa ja hyvää ruokaa.
Jos joku huippukokki tulisi opastamaan ruoan laittoa, niin se olisi mun kohdalla napakymppi. Samoin viininmaistajaiset jonkun asiaa oikeasti tuntevan johdolla.
[/quote]
Haluaisit rahaa? Okei...
Tällä iällä, 37 v., haluaisin kavereiden kanssa yhdessäoloa esim. joku mökki missä skumppaa, hyvää ruokaa, ehkä joku hemmottelu esim. jalkahieroja yms.