Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi parempi TORI.FI vai HUUTO.NET ?

Vierailija
18.06.2013 |

Omasta mielestä huutonetissä on se hyvä puoli, että saa ostajan tai myyjän tiedot ja huutamalla kilpailu kiristyy, mutta tori on hyvä sen puolesta, että myyjään saa yhteyden heti puhelimitse ja ei tarvitse odottaa kaupankäynnin päättymistä.

Torin asiakkaat vaan ovat joskus kettumaisia kun eivät ilmoittele jos eivät tulekaan noutamaan tavaraa.

Huutonetissä puolestaan mielisairaatkin voi laittaa toisten myymien tavaroiden kysymysosioon kaikenlaista solvausta. Kestää kovin kauan ennenkuin huutonetin ylläpito saa poistettua solvaukset ja siinä ajassa on solvaaja jo tehnyt vahinkoa myyjälle, kun suomalaiset on niin hyväuskoista tyhmää porukkaa että uskovat solvaajaa ja näin ollen eivät sitten ostakaan myyjältä jolla on kysymysosiossa homojen ja huorien solvauksia.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiki on nykyään päin prsettä.

Sinkkumies

Vierailija
42/42 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä ja vajaamielistä porukkaa ainakin torissa. Laitan ilmoituksen "en postita, vain nouto" niin eikö ala tulla niitä: "minä ostan tämän!" viestejä. No minä siihen että: "milloin pääsisit noutaman?" seuraavana päivänä vastaa: "asun Rovaniemellä. Postittaa pitäisi!"  Voi vittu sanon minä. Ja tuossa välissä sen on vielä hyvässä lykyssä kerjänny lisäkuvia, lisä mittoja ja vittu tavaran historiaakin. Lukutaidottomia pässejä täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla