Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos läskit!

Vierailija
18.06.2013 |

Teidän takianne hoikkia odottajia paiskotaan menemään julkisissa kulkuvälineissä, kuin tukkeja. Miten tilanne pääsi siihen pisteeseen, että automaattisesti mahan kohdalta pyöreää ajatellaan lihavaksi ja täten vapaasti ympäriinsä paiskottavaksi ihmisperseeksi? Aliarvioitte selkeästi myös omaa pinta-alaanne. Olen kyllästynyt siihen, että jonkun hehtaariperse kiilaa minut päin ratikan ikkunaa!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs jotakuta nyt paiskotuttaa.

Vierailija
2/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ahdistaa joo. Vyötärönympärys on nyt samaa tasoa, kuin " lievästi ylipainosilla" ja raskausviikkoja on 27. Tosi hauskaa olla polvillaan kadulla, kun selkeästi monikaan ei tajua katsoa saati varoa raskaana olevaa. Tää tasapainokaan ei oo ennallaan, jos vertaa siihen normaaliin luonnontilaan kiitos keskivartalolihasten venymisen. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko ap yleisemminkin salaliittoteorioihin?

Vierailija
4/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 11:54"]

Uskotko ap yleisemminkin salaliittoteorioihin?

[/quote]

En minä tätä salaliittoteoriana pidä. Olen vain huomannut, että mahaa pidetään siiderisäiliönä, kunnes ilmoitan olevani raskaana ja kukaan ei katso enää turvonneista tisseistä alaspäin.

Vierailija
5/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan että odottaa vauvaa vaikka onkin läski. Ei muuta ku siirtyminen terveelliseen ruokavalioon ja paljon liikuntaa, fillarointia, juoksua mäet ylös alas. Kyllä se maha pienenee pikkuhiljaa. Tietenkin alkoholi pois. 

Vierailija
6/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 12:03"]

Luullaan että odottaa vauvaa vaikka onkin läski. Ei muuta ku siirtyminen terveelliseen ruokavalioon ja paljon liikuntaa, fillarointia, juoksua mäet ylös alas. Kyllä se maha pienenee pikkuhiljaa. Tietenkin alkoholi pois. 

[/quote]

No voisitko ystävällisesti ruveta jakamaan tuota niksiä niille punkeroille, jotka vie 1,5 ihmisen paikan ja jyrää luotijunan tavoin kaiken niiden ja ruokakojun välissä olevan? -ap

Vierailija
7/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, omituinen kokemus sinulla. Mä en ole koskaan kohdannut moista ilmiötä, ja olen sentään jo kolme kertaa ollut raskaana, lähtömitat 169/53.

Vierailija
8/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 11:38"]

Miten tilanne pääsi siihen pisteeseen, että automaattisesti mahan kohdalta pyöreää ajatellaan lihavaksi ja täten vapaasti ympäriinsä paiskottavaksi ihmisperseeksi?

[/quote]

Äärimmäisen hyvä kysymys. Miten tosiaan tilanne on voinutkaan mennä siihen, että ketään, oli mahanympärys sitten mikä hyvänsä ja johtui se sitten raskaudesta taikka lihavuudesta, voisikaan paiskoa ympäriinsä ja pitää jonain ihmisperseinä, joita sopii kohdella miten sattuu. Ajatella, jos lihavia ihmisiä ei kohdeltaisi kuin "ihmisperseitä", ei myöskään teitä hoikkia odottajia siten kohdeltaisi.

Ehkä aloittajankin kannattaisi mieluummin tehdä jotain sen eteen, että myös lihavia kohdeltaisiin kunnioittavammin, kuin nimitellä heitä ihmisperseiksi? Omasta asenteesta on hyvä aloittaa.

Vierailija
9/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sun lapsesta ei tule ihmispersettä, kun äitinsä sitä jo onkin.

Vierailija
10/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 11:38"]

Teidän takianne hoikkia odottajia paiskotaan menemään julkisissa kulkuvälineissä, kuin tukkeja. Miten tilanne pääsi siihen pisteeseen, että automaattisesti mahan kohdalta pyöreää ajatellaan lihavaksi ja täten vapaasti ympäriinsä paiskottavaksi ihmisperseeksi? Aliarvioitte selkeästi myös omaa pinta-alaanne. Olen kyllästynyt siihen, että jonkun hehtaariperse kiilaa minut päin ratikan ikkunaa!

[/quote]

Mutta jos olet kiilattu päin ratikan ikkunaa hehtaariperseen ansiolta, niin silloinhan olet paiskomiselta täysin turvassa.

Vierailija
11/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 12:52"]

toivottavasti sun lapsesta ei tule ihmispersettä, kun äitinsä sitä jo onkin.

[/quote]

Olen ihmisperse, koska arvostan ovista mahtumista enkä töni ihmisiä laardiulokkeilla? Selvä :D -ap

Vierailija
12/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olisko toi sun asenne pielessä ja saat asian mukaista kohtelua? Kun olen avoimesti läski, eikä mua ole kukaan koskaan paiskonut. Osaan pyytää tilaa, osaa sanoa kiitos ja anteeksi niitä tarkoittaen ja hymyillen. 

Vierailija
13/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet ap ihmissaastaa, mutta senhän sinä jo tiedätkin. harmi, että kaltaistesi annetaan lisääntyä. mut oikeesti, kai tiedät, että juttusi on aika sairasta?

Vierailija
14/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä pitää isoa vaaleanpunaista tai -sinistä rusettia mahan ympärillä. Ja muutenkin ylläpitää sellasta autuasta, itseensä kääntynyttä ilmettä ja hivellä hellästi vatsaansa. Varmaan esim. Jackie Kennedyn raskausajoilta voi hakea inspiraatiota asianmukaisiin äitiyskolttuihin.

Vierailija
15/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surettaa ap:n lapsen puolesta. Hän ei voi sille mitään, että äiti on ihmishirviö.

Vierailija
16/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituisia kokemuksia. Olen hoikka ja pienikokoinen eikä minua ole raskaana tai ei-raskaana koskaan noin kohdeltu, vaikka Helsingissä asun ja julkisiakin käytän. Ihan on henkilökohtaista tilaani kunnioitettu eikä minua ole kenenkään takamuksilla tai vatsoilla litistetty mihinkään.

Vierailija
17/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole tuollaista huomannut. Kyllä muo on aina osattu varoa, eikä ole tönitty, kun olen ollut raskaana. Ootko ihan varma, ettet vaan olisi läski? Jos kukaan ei tajua, että sun olevan raskaana, jos lähtömassa on muutenkin iso?

Vierailija
18/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. T. normaali. Voisko joku vääntää tyhmälle rautalangasta, mikä tässä on ongelma? 

Vierailija
19/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:37"]En tajua. T. normaali. Voisko joku vääntää tyhmälle rautalangasta, mikä tässä on ongelma? [/quote]

Voiko olla normaali, jos on tyhmä?

Vierailija
20/20 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:37"]En tajua. T. normaali. Voisko joku vääntää tyhmälle rautalangasta, mikä tässä on ongelma? [/quote]

Voiko olla normaali, jos on tyhmä?

[/quote]

Voi. Viisas voi näytellä tyhmää, mutta päinvastoin ei onnistu. Taas kerran todistettu tässä.