Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin ihastunut

Vierailija
24.07.2020 |

Täällä palstalla saa usein lukea siitä, kuinka aikuinen parisuhteessa ja perheen omaava ihastuu yllättäen ja ei tiedä mitä tehdä.

Annan vinkin:älä tee mitään. Itse olin ihastunut lähes 9 kk ja ihastus meni ohi, kun koronan takia en nähnyt ihastustani.

Niitä tulee, niitä menee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ollut vakavaa?

Vierailija
2/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei ollut vakavaa?

Ei. Vaikka olin pää pilvissä. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun näet taas? Vai joko olet nähnyt?

Vierailija
4/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole valitettavasti mennyt ohi vielä vaikka koronan takia en ole nähnyt.

Vierailija
5/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin, että olin korona-tauolla päässyt ihastuksestani yli, mutta niin vain alkoi sydän hakata tiheämpää kun näin ihastukseni uudelleen.

Vierailija
6/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse yli 10 vuoden parisuhteessa aikanani ja sen parisuhteen aikana ihastuin yhteen mieheen, johon olin ihastunut useamman vuoden. Teinkö asialle mitään koskaan? En. Ihastus lakkasi kyllä omia aikojaan eikä tarvinnut lähteä leikkimään asioilla. Jos omaa kumppaniaan kunnioittaa ja rakastaa niin pitää ihastukset (joita kaikille tulee joskus) omana tietonaan ja antaa asian olla. Jos taasen omaa kumppani ei rakasta ja arvosta, niin se olisi eron paikka jo muutenkin. Näin muuten tuon entisen ihastukseni pitkästä aikaa vähän aikaa sitten eikä herättänyt enää minkäänlaisia tuntemuksia, vaikka parisuhteenikin oli ollut menneen talven lumia jo aikaa sitten. Turhaan moni varmasti tuhoaa perheitään ja avioliittojaan limerenssi huumassaan.

Vierailija
7/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä sanoisi, että se on normaalia ihastua suhteessa. Sillon suhteessa ei ole kaikki hyvin, jos kolmas pääsee jonku mieleen kummittelee. En ikinä alkais mitään pelaa varatun kanssa. En halua satuttaa ketään. Olen kerran ihastunut varattuun ja se ihastus kesti. En oo nähnyt häntä nyt vuoteen. En osaa sanoa miten reagoin, jos jossain kohtaamme. Sikäli oma tilanteeni on muuttunut. Seurustelen miehen kanssa ja olen suhteeseen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
8/10 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee helposti ohi, kestänyt jo yli 3 vuotta.

Vierailija
9/10 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun näet taas? Vai joko olet nähnyt?

Olen nähnyt silloin tällöin. Ei kolahda.-ap

Vierailija
10/10 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kyllä sanoisi, että se on normaalia ihastua suhteessa. Sillon suhteessa ei ole kaikki hyvin, jos kolmas pääsee jonku mieleen kummittelee. En ikinä alkais mitään pelaa varatun kanssa. En halua satuttaa ketään. Olen kerran ihastunut varattuun ja se ihastus kesti. En oo nähnyt häntä nyt vuoteen. En osaa sanoa miten reagoin, jos jossain kohtaamme. Sikäli oma tilanteeni on muuttunut. Seurustelen miehen kanssa ja olen suhteeseen erittäin tyytyväinen.

Normaalia ja normaalia. 20 vuotta kestäneessä suhteessa on erilaisia ajanjaksoja. Ja olen ehkä helposti pinnallisesti ihastuvaa tyyppiä. Päiväunelmoija. Ihastuksen kohteetkin vaihtuvat tiheästi. Tuo ihastus oli vaan niin konkreettinen, kun jouduimme olemaan paljon tekemisissä työn merkeissä.