Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita lomasyöppöjä?

Vierailija
18.06.2013 |

Olen normaalipainoinen ja tarkka siitä mitä syön, liikunkin paljon. Mutta lomalla jotenkin menee tässäkin asiassa aivot lomalle, enkä jaksa välittää. Nyt on aamupalaksi lettuja hillolla ja eilen oli croissantteja, enkä laske edes määriä. Varmaan pitäisi, kun loman jälkeen sitten on morkkis. No onneksi lomallakin tulee pidettyä muutama kurinpalautuspäivä, mutta naposteluakin tulee ihan liikaa, joten loman jälkeen alkaa taas farkut kiristää. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon loman pituudesta onko tuolla väliä. Lomalla tarkoitus on irrotella ja nautiskella, itselläni on tässä useampi kuukausi lomaa, jos söisin koko ajan jotain mättöä niin kyllä se alkaisi jo näkyä. Parin viikon mässäysloma tuskin pysyvää vahinkoa kenellekään aiheuttaa.

Minulla on välillä kesäohjelmasta ja lomasta johtuen hälläväliä-syömispäiviä, mutta sitten nautin taas kun saan palata kuriin ja järjestykseen. Parin herkuttelupäivän jälkeen kun olo alkaa tuntua vähän nuhjuiselta ja likaiselta ja out-of-control.

Morkkista minulla ei ole syöpötellessä eikä sen jälkeenkään. Koska tiedän että syöpöttely on ne tilapäiset pari hassua päivää, ja kun palaan ruotuun, niin ei noilla mitään merkitystä ole.

Hyvää lomaa kaikille lomailijoille, stressi on sitten kiellettyä lomalla! Nautiskelu suotavaa.

Vierailija
2/6 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 07:32"]

Olen normaalipainoinen ja tarkka siitä mitä syön, liikunkin paljon. Mutta lomalla jotenkin menee tässäkin asiassa aivot lomalle, enkä jaksa välittää. Nyt on aamupalaksi lettuja hillolla ja eilen oli croissantteja, enkä laske edes määriä. Varmaan pitäisi, kun loman jälkeen sitten on morkkis. No onneksi lomallakin tulee pidettyä muutama kurinpalautuspäivä, mutta naposteluakin tulee ihan liikaa, joten loman jälkeen alkaa taas farkut kiristää. 

[/quote]

Sama juttu! Etenkin kun reissaamme lomalla niin tietty hotellien aamiaiset, reissun päällä syödyt ateriat 2x pvässä ravintolassa, jäätelöt ja ihanien kahviloiden herkut AH. Vaikka sinänsä valikoin aina hyvälaatuisen ruuan kuitenkin tuo määrä on tupla normaaliin ja ne croissantit + kakut + jäätelöt ihan ekstraa päivittäin!!

Mulle tulee aina vähintään 2 kiloa lisää 3-4 vkon matkalla:(  Mutta kesäloma on vain kerran vuodessa, pakko nautia täysillä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo syön mielellään lomalla hyvin. ravintolassa tai hotellin aamupalalla. Myöskin kotona tulee herkuteltua. MUTTA en koe siitä tunnontuskia, aika vääristynyt pitää olla suhde ruokaan jos pitää ahmia ja sitte morkkistella ja pitää 'kurinpalautusta'

Vierailija
4/6 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 08:21"]

No joo syön mielellään lomalla hyvin. ravintolassa tai hotellin aamupalalla. Myöskin kotona tulee herkuteltua. MUTTA en koe siitä tunnontuskia, aika vääristynyt pitää olla suhde ruokaan jos pitää ahmia ja sitte morkkistella ja pitää 'kurinpalautusta'

[/quote]

Mulla on ylipainofobia, mikä tuli sen jälkeen kun ylipainoinen äiti sairastui verenpainetautiin ja kuoli pian sen jälkeen aivoinfarktiin. Ylipainoinen veli taas on jo kahdesti saanut veritulpan. Mutta kun tykkään ruuasta, joten haen vertaistukea. Ap. 

Vierailija
5/6 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 08:21"]

[/quote]

Mulla on ylipainofobia, mikä tuli sen jälkeen kun ylipainoinen äiti sairastui verenpainetautiin ja kuoli pian sen jälkeen aivoinfarktiin. Ylipainoinen veli taas on jo kahdesti saanut veritulpan. Mutta kun tykkään ruuasta, joten haen vertaistukea. Ap. 

[/quote]

Nimenomaan sun ongelma on korvien välissä. Se on ihan sama mitä sä syöt lomalla, kun pidät itsesi kuosissa lomien välillä. Muutama kesäkilo ei ketään tapa ja kun muuten ruokailu- ja liikuntatottumuksesi on kunnossa, niin ei ole hätää.

Stressi muuten tappaa varmasti tehokkaammin kuin lievä ylipaino, siinäpä mietittävää kotiläksyksi.

Vierailija
6/6 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissussa syön kyllä paljon, kun ruokaa on koko ajan silmien alla. Mutta lomalla kotona yleensä laihdun kun en viitsi syödä. Mulla ei ole tapana ostella herkkuja kotiin niin eipä tule syötyä.