Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko lapsenne katsoa..

Vierailija
17.06.2013 |

..elokuvaa nimelta the secret of NIMH, eli rouva brisby ja hänen salainen maailmans?, olisiko 80-90 luvun piirroselokuva? tuli vain tällainen mieleen kun omaan jo itse omaa jälkikasvua ja muistan katsoneeni tuon elokuvan lapsena, ja kun nyt pätkiä siitä youtubesta löysin, ihokarvat on pystössä ja jännittää aloittaa katsominen :) onko teidän mielestä liian raju vai saako teidänkin lapsilla olla hieman jännitystä lauantai-illoissa? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee aika lailla lapsen iästä?

Vierailija
2/3 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmph, tylsimys.. sama se iästä, kysyin antaisitteko oman lapsenne, oli se minkä ikäinen tahansa. itse tuijotin sitä 3 vuotiaasta aina 8 ikävuoteen asti, ja minusta oli ainakin hirmu jännittävä! on kyllä piirroselokuvien helmiä, ja päässyt täysin unohtumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elokuvan. Se on hyvä elokuva. Kasoin sitä lasteni kanssa ja hekin pitivät siitä. Ihan pienille en sitä näyttäisi, mutta sellainen, joka osaa jo itse lukea tekstit, ymmärtäisi juonesta jotakin. Tietenkään lasta ei saa koskaan jättää yksin katsomaan mitään elokuvaa, ellei se ole varmennettu yhdessä vanhempien tai muiden aikuisten kanssa täysin turvalliseksi katsoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä