Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taru valkeapää uusimmassa me naisissa

Vierailija
13.07.2006 |

on se hyvä että joku osaa yhdistää äitiysloman ja työn.......huhhuh

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin taaplaa tyylillään. Miksi kaikkien pitäisi elää niin kuin sinä?

Itsellenikin on tärkeää edetä myös omalla " urallani" vaikka kotiäiti olenkin. Hoidan 1 ja 3 vuotiaita lapsiani pääsääntöisesti itse kotona, mutta opiskelen samalla maisteriksi etänä, mutta käyn myös viikottain yliopistolla, jolloin lapsia vahtii täti tai isä. Kun paperit on kädessä niin lapset voi jo hyvin mielin viedä hoitoon ja aloittaa työelämään panostaminen.

Lapset ja työ eivät ole toisiaan poissulkevat tekijät (muuta kuin leipääntyneiden kotiäitien silmissä) kunhan kukaan ei tilanteesta kärsi.

Vierailija
2/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöset jutut saa aina tuntemaan itsensä laiskaksi ja huonoksi työntekijäksi. Mä kun haluan olla kotona ainakin siihen asti kun lapsi 2-v. Ja mielelläni olisin sen kolmekkin vuotta, jos vaan rahatilanne sallii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni taas uranaisen aoli ehdottoman tärkeää, että lasten kanssa kotonaollessa (3 vuotta) olin olemassa vain lapsia ja kotia varten. Työelämä sai odottaa sen aikaa. Nyt olen ollut taas uraputkessa vähän aikaa ja odotan innolla syksyllä alkavaa äitiysvapaat ja seuraavaa kotonaoloajaksoa kaikkien lastemme kanssa!! Se pyhittyy kyllä pelkästään lapsille. Vaikka kuulunkin ns. uranaisiin ja olen sillä menestynyt, pikkulapsiaika on liian arvokasta menetettäväksi. Töitä ehtii tehdä koko loppuelämän. Toisille sopii toinen tyyli, mulle tämä!

Vierailija
4/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla haastattelua kun poika pääsee uhmaikään...ai niin, silloinhan se onkin jo kokopäivähoidossa!

Vierailija
5/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tosiaan pieniä vain hetken. Ja työelämässä itsellä vuosia todella paljon jäljellä. t. 3

Vierailija
6/6 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoohan se on vielä kun vauva ei liiku. Mut ans kattoo kun pääsee joka paikkaan liikkumaan ja uhmaikä koittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi