Naapuri hankki suomenpystykoiran kerrostaloon
Tooooodella kiva kuunnella haukkumista 27/4.đ
Kommentit (68)
Koiraihminen. Ei tajua koirista ja niiden sielunmaisemasta. Kunhan otetaan itselle Lutuinen söpö pentu. Viis pennun vieteistÀ tai tarpeista.
Sun vuorokaudessa on 27 tuntia ja viikossa 4 pÀivÀÀ? MillÀ planeetta asut?
Vierailija kirjoitti:
Sun vuorokaudessa on 27 tuntia ja viikossa 4 pÀivÀÀ? MillÀ planeetta asut?
Se on 50/60, ettÀ Maassa kuitenkin tai ehkÀ ap ilmoitti ajan koiranajassa.
Ohsi
Minun naapurillani on ruotsinvaakakoira. Ei hauku eikÀ pysy pystyssÀkÀÀn.
Voi koiraparkaa. SillÀ pitÀisi olla oma reviiri, jota vahtia. Piha.
Aloituksia rinnakkaistodellisuudesta
Valituksia vain joka kerta kun haukkua kuuluu. SekÀ isÀnnöitsijÀlle ettÀ poliisille. Saavat hÀÀdön aikanaan.
Mun naapuri jyystÀÀ 32/3, se vasta hermoille kÀy.
škoiran rakkeja jotka ei kuulu kerrostaloon, rÀkyttÀÀ jatkuvasti.
Pystykoirat on kauniita. Itse aion hankkia vaakakoiran kun sopii minulle paremmin. Sukulaisellani on vinkkelikoira ja se vasta onkin vekkuli.
Koiria ei tarvitse olla kaupungissa olenkaan, kÀrsivÀt vain turhaan ihmisen itsekkyyden ja turhamaisuuden takia.
Mun yks tuttu otti kerrostalokaksioon ja ensikoiraksi kaukasialaisen. Eikö tuollainen olisi jo melkein elsun paikka?
Vierailija kirjoitti:
Mun yks tuttu otti kerrostalokaksioon ja ensikoiraksi kaukasialaisen. Eikö tuollainen olisi jo melkein elsun paikka?
Vastuuton kasvattaja..
Vierailija kirjoitti:
Pystykoirat on kauniita. Itse aion hankkia vaakakoiran kun sopii minulle paremmin. Sukulaisellani on vinkkelikoira ja se vasta onkin vekkuli.
Vaakakoirat tulee kyllÀ kamalan kalliiks, kun niitÀ tÀytyy kantaa Pradan tai LV:n kantokassissa. Mieti nyt vielÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuuton kasvattaja..
Todellakin.
Parempi pystykoira kuin suomenajokorva.
Ainut oikea koirarotu đ Se haukkuherkkyys johtuu ihan huonosta koulutuksesta. MeillĂ€ ollut aina suomenpystykorva seurakoirana eikĂ€ turhia rĂ€tkytĂ€.
MikÀ se semmonen pystykoira on?