Entisten asukkaiden posteja alkanut tulla vuosia muuttamisen jälkeen
Kommentit (6)
Voi olla vaikkapa meidän posteja. Muuton jälkeen olen kahtena vuonna maksanut postin edelleen lähetyksestä, nyt kolmantena ajattelin sen olevan turhaa. Silti ei näköjään olla muistettu tehdä osoitteenmuutoksia joka paikkaan ja kevään aikana on tullut vanhaan osoitteeseen lähetettyä postia.
Meidänkin posteja näkyy menevän tuonne yläkertaan, missä asuimme 10 vuotta sitten. Ongelma on siinä, että niitä tulee sellaisilta ihmisiltä rutiininomaisesti, joiden osoitetta emme edes itse tiedä, mm. joulukortteja. Heillä on vain joku postitustlista, mutta osoitetta eivät ole lähettäneet. Nämä sellaisia kaukaisia sukulaisia.
Jos posti näyttää tärkeältä, niin yritä toimittaa se oikealle vastaanottajalle. Reilu teko.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 20:57"]
Jos posti näyttää tärkeältä, niin yritä toimittaa se oikealle vastaanottajalle. Reilu teko.
[/quote]
Toimitan kaikki eteenpäin. JOs ei ole heillä maksettu postin uudelleenlähetys ollut katkolla, ei se voi olla syynä, koska muutosta ei ole"tasavuosia" nyt. Nimikin on tässävälillä vaihtunut ,eli uudella nimellä tulee vanhaan ositteeseen. Ap
Mulle tulee mun vanhempieni naapureiden postia. Alkoivat kääntää sitä tänne sen jälkeen, kun olin väliaikaisesti asunut vanhempien luona, muuttanut sieltä pois ja tehnyt osoitteenmuutoksen. Ennen vanhempien naapureiden postia tuli vanhemmille, mikä sentään oli pienempi paha kuin se, että nyt sitä tulee virheellisesti väärään kaupunkiin. <3
Ekana vuonna niitä ei tulekaan kuin vanhingossa, koska usein postinkääntö on voimassa 1kk(maksuton)+1vuosi (monikonhon sen tilaa?). Mutta useamman vuoden jälkeen muuta kuin satunnaisesti...
Nyt olen asunut nykyisessä osoitteessa 3v 6kk ja pari viikkoa sitten tuli ensimmäisen kerran edellisen asukkaan posti.