Mihin voimme mennä juhannuksena?
Meillä ei ole omaa mökkiä eikä meitä ole myöskään kutsuttu mihinkään kylään. Ei ole mitään paikkaa mihin voisimme mennä.
Kommentit (8)
Onko pakko mennä mihinkään? Mä olen ollut monta juhannusta ihan kotona vaan mutta onhan noita yleisiä juhannusjuhlia aika paljon tarjolla ympäri Suomen.
Kuokkiminen on ihan hyvä vaihtoehto. Harva kehtaa poiskaan ajaa, kun vaan saapuu bissekorin ja makkaroiden kanssa mökille.
Kaupungeissa on seurakunnilla, leirintäalueilla, ulkoilualueilla, siirtolapuutarhoissa jne juhlia.
Minä olen aina kotona, jos se vain on mahdollista. Tosin tänne tulee vieraita. Eikä me asuta missään maalla, vaan ihan taajamassa rivarikämpässä.
Minäkin pohdin vielä pari päivää sitten samaa. Ainahan sitä on jossakin oltu mökkeilemässä tai edes joidenkin ystävien luona grillaamassa.
Sitten ajattelin että miksipä sitä aina tarvii mihinkään mennä. Päätimme mieheni kanssa olla kotona. Teemme hyvää ruokaa ja naposteltavaa ja laitamme lapsen nukkumaan ajoissa ja vietämme mukavan illan kahdestaan :)
Mänkee meijän mökille, ihan vapaasti käytössä ja ostakaa se pois, hinta 200 000.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 18:25"]
Meillä ei ole omaa mökkiä eikä meitä ole myöskään kutsuttu mihinkään kylään. Ei ole mitään paikkaa mihin voisimme mennä.
[/quote]
Vuokratkaa mökki tai menkää telttailemaan.