Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voimme mennä juhannuksena?

Vierailija
17.06.2013 |

Meillä ei ole omaa mökkiä eikä meitä ole myöskään kutsuttu mihinkään kylään. Ei ole mitään paikkaa mihin voisimme mennä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 18:25"]

Meillä ei ole omaa mökkiä eikä meitä ole myöskään kutsuttu mihinkään kylään. Ei ole mitään paikkaa mihin voisimme mennä.

[/quote]

Vuokratkaa mökki tai menkää telttailemaan.

Vierailija
2/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin yleiseen juhannusjuhlaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko mennä mihinkään? Mä olen ollut monta juhannusta ihan kotona vaan mutta onhan noita yleisiä juhannusjuhlia aika paljon tarjolla ympäri Suomen. 

Vierailija
4/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuokkiminen on ihan hyvä vaihtoehto. Harva kehtaa poiskaan ajaa, kun vaan saapuu bissekorin ja makkaroiden kanssa mökille.

Kaupungeissa on seurakunnilla, leirintäalueilla, ulkoilualueilla, siirtolapuutarhoissa jne juhlia.

Vierailija
5/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonakin voi olla :)

Vierailija
6/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina kotona, jos se vain on mahdollista. Tosin tänne tulee vieraita. Eikä me asuta missään maalla, vaan ihan taajamassa rivarikämpässä.

Vierailija
7/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pohdin vielä pari päivää sitten samaa. Ainahan sitä on jossakin oltu mökkeilemässä tai edes joidenkin ystävien luona grillaamassa. 

Sitten ajattelin että miksipä sitä aina tarvii mihinkään mennä. Päätimme mieheni kanssa olla kotona. Teemme hyvää ruokaa ja naposteltavaa ja laitamme lapsen nukkumaan ajoissa ja vietämme mukavan illan kahdestaan :)

Vierailija
8/8 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänkee meijän mökille, ihan vapaasti käytössä ja ostakaa se pois, hinta 200 000.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi