Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nänniorgasmi

Vierailija
24.07.2020 |

Luin tuossa "naisen anaaliorgasmi" -ketjua ja siellä osa oli kovasti sitä mieltä, ettei se ole mahdollista. No sehän ei pidä paikkaansa, koska jotkut naiset voivat saada orgasmeja pelkästään ajatuksen voimalla (lantionpohjalihaksia supistellen). Pään sisällä monet jutut siis osittain on... itse en ilman kehon stimulointia huippuun asti pääse, mutta joskus olen saanut orgasmin nukkuessa! Ja olen saanut myös
niitä anaaliorgasmeja kovasti kiihottuneena, eiköhän sieltä peräsuolen läpi voi tuntua paine emättimenkin puolelle sopivasti ja se osasyynä siihen..?

Mutta tämä pohjustuksena sille, kun mietin, moniko nainen tai mies saa rintoja/nännejä hyväilemällä orgasmeja? Minä saan. Outoa, mutta ihanaa. 🙂

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on isot roikkuvat kivekset ja anaali doggyssä ne hakkaavat pimppiin niin, että olen saanut useasti orgasmin ja joskus jopa kaksi.

Vierailija
22/28 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu  tarkoitin kuten kirjoitinkin, ei ole emättimessä niitä, eikä niitä ole persuuksissakaan, eikä korvassa tai nenässä, vaikka varmaan joku niin kohta väittääkin! Kun tarpeeksi miettii aivoissaan saa orgasmin vaikka nenssä...jos joku haluaa niin uskoa. Huvittavaa.

Aika pihalla tunnut olevan kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu  tarkoitin kuten kirjoitinkin, ei ole emättimessä niitä, eikä niitä ole persuuksissakaan, eikä korvassa tai nenässä, vaikka varmaan joku niin kohta väittääkin! Kun tarpeeksi miettii aivoissaan saa orgasmin vaikka nenssä...jos joku haluaa niin uskoa. Huvittavaa.

Aika pihalla tunnut olevan kaikin puolin.

Ei olen sisällä, ja syön ihanaa kantarellikastiketta kera kukkakaalin! Ehkä sun pitäs mennä pihalle.. :D  Taidat olla tosi nuroi miesten miellyttäjä, sori vaan. Nuoret yleensä ovat, mutta oppivat kun siperia opettaa.

Vierailija
24/28 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs/missäs muuten nänniorgasminne tuntuvat? Kirjoittelin tuossa aiemmin, että omien nännien hipelöinti tekee tuntemuksia enemmänkin kaluun kuin itse nänneihin. Herkemmät nännit varmaan tuntevat kiihotuksen ihan itsessäänkin, mutta miten orgasmi? Paikantuuko se ”normaalille” seudulle, vai tuleeko nänneihin jotakin omia orgastisia tuntemuksia?

Vierailija
25/28 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltäs/missäs muuten nänniorgasminne tuntuvat? Kirjoittelin tuossa aiemmin, että omien nännien hipelöinti tekee tuntemuksia enemmänkin kaluun kuin itse nänneihin. Herkemmät nännit varmaan tuntevat kiihotuksen ihan itsessäänkin, mutta miten orgasmi? Paikantuuko se ”normaalille” seudulle, vai tuleeko nänneihin jotakin omia orgastisia tuntemuksia?

Orgasmi tuntuu alapäässä, vaikka se olisi tuotettu rintojen hyväilyllä. Eli ei rintoihin itsessään mitään erikoisempaa tuntemusta tuu. 🙂

Vierailija
26/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies kiihottuu nännien nuolennasta enemmän kuin minä. Tätä vois kyllä alkaa treenata.

Vierailija
27/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän se tuntuu, kun aamulla vaimo tulee kylkeen kiinni ja alkaa vihjailevaan tyyliin hivelemään vartaloani ja ennenkuin siirtyy navan alapuolelle, keskittyy nimenomaan nänneihin...

Niiden hellä ja välillä kovempikin nipistely tuntuu todella kiihottavalta, usein myös yhdynnän aikana vaimon sormet hakeutuvat hyväilemään niitä.

Kokeilkaa, voi yllättää!

Vierailija
28/28 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu eturauhasessa.

Kun ensin alkaa hipelöidä omia nännejä sormilla ja ensin se tuntuu kamalalta. Kun jatkaa se ei oikein tunnu miltään. Kun jatkaa lisää niin se lyö jalat suoraksi ja hyvänolontunteen koko kehoon. Hively nopeudella voi ohjata orgasmin tulo hetken. Orgasmin voi tehdä uudestaan uudestaan ja uudestaan.

Kun on ensin hipelöinyt kuivilla sormilla ja sitten voi kostuttaa sormia syljellä se tuntuu liukkaammalta. Kun huomaa touhutipat alapäässä niin sen sekoittaminen sylkeen liukastaa nännien hivelyä lisää. Touhutippoja kannattaa laittaa myös suuhun aromit kulkeutuvat nenän kautta aivoihin ja kiihotuu itse lisää.

Lopuksi kun vielä itsetyydyttää itsensä peniksen kautta on kuin taivaissa.

M 40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän