Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kiesus tätä ”kesä”säätä. Menee hermo.

Vierailija
24.07.2020 |

Kylmää, vettä ja tuulta.
Onpa kiva lomailla ja nököttää sisällä.
Väsyttää koko ajan kun notkuu vaan kotona.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, voisi se ilmastonlämpeneminen pikku hiljaa alkaa näkyä...

Vierailija
2/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit jalat suustani. Sormet kohmeessa ulkona. Sataa. Mitään ei voi tehdä. Pyykitkään ei kuiva ulkona, ei voi edes raivosiiivota. Selkä jäykkänä.makaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla pitää rakastaa sadetta ja kylmää. Muuten olet hellehullu.

Vierailija
4/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen ehtinyt käydä sekä Vilnan, että Tallinnan risteilyllä ja etelässä. Osloonkin oli tarkoitus mennä, mutta meninkin kesämökille, kun ilmat olivat suotuisat. Muuten olisi tosi ankeaa palata töihin ensi viikolla.

Vierailija
5/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Monet suunnitelmat menneet lomalla uusiksi. Nytkin olisi ollut maalaushommia kotosalla paljonkin, eipä onnistu kun +11 näyttää mittari ja vettä tulee kuin saavista kaatamalla. Sisällä ehtii vuoden aikana kykkiä monta pitkää kuukautta talviaikana, lyhyen kesän toivoisi olevan lämmin ja aurinkoinen.

Jos nyt ei olisi koronaa liikkeellä, olisin taatusti varannut äkkilähdön ja häipynyt etelään vähintään viikoksi. V*tuttaa tää Suomen kesä.

Vierailija
6/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurihan tätä ennen oli taas reilu viikko kuumaa ja aurinkoista. Ihan koko kesää ei Suomessa voi mitenkään olla helle. Jos maailma kaatuu siihen että välillä sataa, niin ongelma on päässä eikä säässä.

Vierailija
7/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla pitää rakastaa sadetta ja kylmää. Muuten olet hellehullu.

Haluan saman lääkityksen, joka on näillä sateesta ja kylmyydestä nauttivilla!

Vierailija
8/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pihatyökeli.

Vierailija
9/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juurihan tätä ennen oli taas reilu viikko kuumaa ja aurinkoista. Ihan koko kesää ei Suomessa voi mitenkään olla helle. Jos maailma kaatuu siihen että välillä sataa, niin ongelma on päässä eikä säässä.

Välillä sataa? Ensimmäinen lomaviikko heinäkuun alussa oli pelkkää sadetta. Sen jälkeen kohtuullisen hyvää keliä. Tämä viikko taas pelkkää sadetta ja kylmää. Kyllä, mun maailmani kaatuu tähän v*tutukseen, kun edessä on pitkä syksy ja talvi, jolloin aurinkoa ei pahemmin näy ja saa rämpiä loskassa.

Vierailija
10/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pihatyökeli.

Täydellistä, sormet kohmeessa kynsiä kaatosateessa pihaa. Ai että!

Vierailija
11/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä sataa? Ensimmäinen lomaviikko heinäkuun alussa oli pelkkää sadetta. Sen jälkeen kohtuullisen hyvää keliä. Tämä viikko taas pelkkää sadetta ja kylmää. Kyllä, mun maailmani kaatuu tähän v*tutukseen, kun edessä on pitkä syksy ja talvi, jolloin aurinkoa ei pahemmin näy ja saa rämpiä loskassa.

Ja sitä ennen oli kuukausi hellettä ja täysin kuivaa.

Vierailija
12/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo luovuttanut tämä kesän osalta. Tuli kaikkien aikojen paskin kesä ja itseasiassa koko vuosi. Rajoitukset pilasi kaiken ja huono sää kruunasi sen. Onneksi oli sentään muutama lämmin jakso. Toivottavasti edes saisi töitä ettei tarvitse koko talvea maata vain kotona.

Vierailija
13/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille hellehulluille riitä mikään??

Vierailija
14/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä ennen oli kuukausi hellettä ja täysin kuivaa.

Töissä käyvänä ihmisenä sitä ei ihan pysty helteestä nauttimaan jos ei ole lomaa. Nyt kun on loma ja aikaa olisi nautiskella kuumuudesta ja auringosta, on keli tämä.

Vierailija
15/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa viikko kesässä? No ei todellakaan riitä.

Vierailija
16/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalainen kirjoitti:

Onneksi olen ehtinyt käydä sekä Vilnan, että Tallinnan risteilyllä ja etelässä. Osloonkin oli tarkoitus mennä, mutta meninkin kesämökille, kun ilmat olivat suotuisat. Muuten olisi tosi ankeaa palata töihin ensi viikolla.

Vilnan risteilyllä? Mitä kautta sinne pääsee laivalla? Jokiristeily oli vissiin?

Vierailija
17/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Tänä kesänähän on ollut mahtavat säät! Viikkotolkulla oli lämmintä (kuumaa!), aurinko porotti eikä pilvenhäivääkään. Heinäkuussa ollut epävakaisempaa mutta vähintään joka toinen päivä on aurinko paistanut. Ulkona olen ollut joka päivä. Just nyt sataa mutta huomiseksi taas aurinkoa luvassa. Itse kyllä nautin myös näistä sadepäivistä ja ilman uskomattomasta raikkaudesta.

Vierailija
18/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pas**n kesä ikinä. Olen yleensä kesälomani aina ulkomailla juuri siitä syystä, että Suomen sää on todennäköisesti tällaista. Tänä kesänä ei sitten päästy mihinkään. Voisin vetää turpaan niitä kaikkia ihmisiä, jotka ovat edelliset 20 kesää ihmetelleet, miksi lähdetään aina heinäkuuksi pois, kun Suomessa on kauneinta ja parasta. My ass.

En tule olemaan enää ainuttakaan kesälomaani Suomessa. En palautunut työvuodesta kesälomallani. En ole saanut rentouduttua. Olen vain stressannut sitä, etten ole saanut tehtyä yhtään mitään. Töihin pitäisi palata viikon päästä. 

Vierailija
19/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa viikko kesässä? No ei todellakaan riitä.

Missä olit kesäkuun?

Vierailija
20/156 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä. Heinäkuussa ei ole ollut AINUTTAKAAN virallista hellepäivää (eli +25 asteen ylitystä). 

Ei. Mulle ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan