Mitä mieltä ootte mun mitoista (nainen, 25-vee)?
Pohkeet: 34 cm
Reidet: 55 cm
Lantio: 95 cm
Vyötärö: 71 cm
Rinnan alta: 73 cm
Päältä: 88 cm
Käsivarsi: 27,5 cm
Te joilla on samankaltaiset mitat, pidättekö itseänne hoikkana?
Kommentit (7)
Silloin kun mulla vielä oli suht samat mitat, niin pidin itseäni melko hoikkana/normaalina. Nyt vyötärö 80cm, lantio 105cm ja reidet n. 60cm ja pidän itseäni pulskana, mutta en nyt ehkä kamalan lihavana.
Hyviä mittojahan nuo. Itselläni (ei hoikempanakaan) ole vyötäröä, mutta käsivarsiani olen luullut aina myös paksuiksi (heti hauiksen alapuolelta tuo mitta)...? Olen 170/65.
reisi paksuimmillaan 54
rinnan alta 82
vyötärö 81
lantio 93
käsivarsi 26
pohje 35,5
rinnan päältä 97
Ette VOI olla tosissanne! :D
Nauran aivan kippurassa. Siis naiset hyvät, oikeastiko siellä mittanauhan kanssa mittaatte jotain pohkeita? Ja mitä siitä saatte?
N27
En ole pohkeita koskaan mitannut. Mutta muista, että on ollut sun ikäisenä mitat jotain tälläistä:
rinnanympärys 82 cm
rinnan alta 66 cm
vyötärö 65 cm
lantio 85 cm
Silloin olin mielestäni hoikka/laiha
Nyt mitat taitaa olla (32 vuotiaana)
rinnanympärys 88 cm
rinnan alta 68 cm
vyötärö 70 cm
lantia 93 cm
ja nyt olen mielestäni normaali en enää hoikka...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 12:55"]
Hyviä mittojahan nuo. Itselläni (ei hoikempanakaan) ole vyötäröä, mutta käsivarsiani olen luullut aina myös paksuiksi (heti hauiksen alapuolelta tuo mitta)...? Olen 170/65.
reisi paksuimmillaan 54
rinnan alta 82
vyötärö 81
lantio 93
käsivarsi 26
pohje 35,5
rinnan päältä 97
[/quote]
Tarkoitin hauiksen yläpuolelta. Ja mitäkö saamme? Ilmeisesti hupia sinulle :D Haittaax se?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 13:00"]
Ette VOI olla tosissanne! :D
Nauran aivan kippurassa. Siis naiset hyvät, oikeastiko siellä mittanauhan kanssa mittaatte jotain pohkeita? Ja mitä siitä saatte?
N27
[/quote]
Ensimmäisen kerran mitatessani sain mitat neulomilleni polvisukille, toisen kerran mitatessa todisteen siitä että aloittamani uusi laji on tehonnut enkä vain kuvittele saaneeni lihasta.
Piti ihan käydä mittaamassa. Itsellä
pohkeet 35 cm
reidet 54 cm
lantio 88 cm
vyötärö 68 cm
rinnan alta 74 cm
päältä 88 cm
käsivarsi 29 cm
Itse pidän itseäni hoikahkona ja jäntevänä, kokonaisvaltaisesti olen tyytyväinen kroppaani. 171/60 ja ikää 22.