Ulkonäkösi?
Eli kysymys on: millainen ulkonäkö sinulla on, eli katsotaan mille tulee eniten ääniä.
Kommentit (214)
Vaaleat hiukset, siniset silmät jälleen kärjessä! Kohta 500 ääntä, äänestäkää!
Vaaleat hiukset ja sinivihreät silmät.
Ruskehtavan vaaleat hiukset. Vastasin ”ruskeat hiukset ja siniset silmät”, koska hiukseni ovat enemmän tummat kuin vaaleat.
Onko täällä henkilö, jolla hiustenväri on luonnostaan vaalea ja silmät ovat ruskeat? Kiinnostaisi tietää.
Ei ollut luonnostaan punatukkaiselle omaa gatekoriaa joten ääneni meni värjätyillevruskeille ja sinisille silmille vihertävin muutoksin.
Mustat hiukset ja ruskeat silmät.
Valkoiset hiukset ja siniharmaat silmät
Vierailija kirjoitti:
Uusi ketju poistettiin:(
Miksi? Mitä siinä kysyttiin? En nähnyt uutta ketjua ollenkaan. Oletin, että ap linkkaisi sen tänne.
Kärjessä edelleen vaaleat hiukset ja siniset silmät
Keltaiset hiukset, vihertävät, siniseen vivahtavat silmät, suora nenä, leuassa lovi, säännölliset kasvot,ei pyöreä, korvat korkeat ja kapeat,eivät hörötä. Pitkä kallo, pälvikalju. Perusilme näyttää suu kiinni hymyltä, mikä aiheuttaa väärinkäsityksiä.
Vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Tyttäreni ilmeisesti perinyt minulta silmät, mutta ruskeat hiukset ovat isältä.
Vihreät silmät ja ruskeat hiukset👍
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä henkilö, jolla hiustenväri on luonnostaan vaalea ja silmät ovat ruskeat? Kiinnostaisi tietää.
Olen värjännyt.
Äänestystilanne:
Vaaleat hiukset, siniset silmät
22.5%
Ruskeat hiukset, vihreät silmät
21.5%
Ruskeat hiukset, siniset silmät
18.0%
Vaaleat hiukset, vihreät silmät
16.6%
Ruskeat hiukset, ruskeat silmät
12.2%
Jonkun muun väriset hiukset+mitkä silmät?
6.4%
Vaaleat hiukset, ruskeat silmät
2
Itselläni on siniset silmät (tai oikeastaan harmaat) ja vaaleat hiukset. Olen värjännyt. Oma hiustenvärini on punertavan ruskea
Vaaleanruskeat hiukset ja tylsät silmät
Vaaleat hiukset ja vihreät silmät. Kaikki ihan omaa ja luonnollista.
Tummanruskeat silmät ja vaaleat hiukset. Olen värjännyt. Halusin hieman harvinaisemman yhdistelmän hiusvärillä.